וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל על הפרידה מפדרר: "אני אדם רגיש, החברות שלנו תימשך לנצח"

השור ממאיורקה התייחס לרגעים המרגשים בלייבר קאפ: "היריבות שלנו התפתחה במקביל לחברות. כל מה שרוג'ר עשה היה כל כך יפה"

מערכת וואלה!

אחד הרגעים המרגשים ביותר שידע הטניס העולמי נערך ביום שישי האחרון בלייבר קאפ, כשרוג'ר פדרר ורפאל נדאל שיתפו פעולה במשחק זוגות - משחקו האחרון בקריירה של המאסטרו השוויצרי. בסיום המשחק, החזיקו שני היריבים הגדולים ידיים ומחו דמעה.

"אני אדם רגיש", הסביר נדאל בריאיון לתקשורת הספרדית הבוקר (שני). "כשאתה רואה מישהו שאתה מעריך נפרד, קשה שלא להתרגש. אולי זה היה קצת מוגזם. רוג'ר עשה הכל בצורה כל כך יפה, הוא ניצח כל כך הרבה, יהיה קשה מאוד לשחזר את ההישגים שלו. היו לנו המון שעות משותפות, יצרנו יחד חברות שתימשך לנצח".

על החברות הזו, לצד היריבות הגדולה, הרחיב השור ממאיורקה וסיפר: "היריבות שלנו התפתחה במקביל לחברות. כשאתה צעיר אתה ממוקד בלנצח, בלהיות הטוב ביותר, אבל שנינו חווינו יחד עצב וגם שמחה. בשנים האחרונות התחלנו להעריך את כל המשחקים המשותפים שלנו".

נדאל נשאל האם התגובה האמוציונלית לפרידה מפדרר היתה קשורה גם בהבנה שסוף הקריירה שלו עצמו מתקרב. "לא, ממש לא", התעקש. "ברור לי שהרגע הזה יגיע. אני בן 36 וחצי, ויודע שאני בסוף הקריירה שלי, אבל אני לא חושב על זה. זה היה אך ורק הערצה לרוג'ר פדרר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

לבסוף, כשנשאל האם ראה את התמונה שלו ושל פדרר מחזיקים ידיים, השיב: "לא, לא גדלתי עם רשתות חברתיות, אני מסתכל מדי פעם, אבל אני לא חי שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully