וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הנרגש נפרד בדמעות: "ככה רציתי שהסוף ירגיש"

השווייצרי חתם קריירה בלתי נשכחת בתום משחק זוגות לצד נדאל: "לא רציתי להרגיש לבד. תודה לכל מי שגרם לזה להצליח. לא יכול להיות מאושר יותר"

בתום 1,750 משחקים, שהתפרשו על פני 24 שנים אשר במהלכן זכה ב-103 תארים, כולל 20 תארי גרנד סלאם, רוג'ר פדרר נפרד הלילה (בין שישי לשבת) לאחר שערך את משחק הטניס האחרון שלו בקריירה. השחקן האגדי הפסיד בקרב זוגות בו שיתף פעולה עם רפאל נדאל במסגרת גביע לייבר בלונדון, 4:6, 7:6(2), 11:9 לצמד האמריקאי ג'ק סוק ופרנסס טיאפו.

אבל כמובן שהתוצאה הייתה הדבר הכי פחות חשוב בערב הזה, שהוקדש כולו לטובת הוקרה לספורטאי יחיד במינו. בזמן שנדאל שיתף עמו פעולה על המשטח, שחקנים בכירים אחרים כמו נובאק דג'וקוביץ' הגיעו לכבד, וגם כוכבי עבר כמו ג'ון מקנרו וסטפן אדברג היו חלק מהאירוע.

פדרר הנרגש חיבק כל אחד מהם והודה לו בסיום המשחק, כשהוא מתקשה לעצור את הדמעות, ולאחר מכן נאם בפני הקהל בגרון חנוק. "נעבור את זה, לא? זה היה יום נהדר. אני שמח, לא עצוב. זה מרגיש נהדר להיות כאן. נהניתי לקשור את הנעליים עוד פעם אחת, הכל קרה בפעם האחרונה. עם כל החבר'ה, המשפחה והאוהדים כאן, לא הרגשתי את הלחץ, למרות שחשבתי שמשהו הולך לקרות במהלך המשחק. אני שמח שעברתי את זה, לא יכול להיות יותר מאושר. וכמובן שלשחק עם רפא כשכולם כאן. תודה".

הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר במשחק הפרישה. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
פרידה מאגדה. רוג'ר פדרר/GettyImages, GLYN KIRK/AFP
נובאק דג'וקוביץ' לצד רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, באירוע הפרישה בגביע לייבר. Julian Finney, GettyImages
לא נותרה עין אחת יבשה. נדאל לצד פדרר/GettyImages, Julian Finney
רוג'ר פדרר עם נובאק דג'וקוביץ'. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
גם דג'וקוביץ' ואחרים הגיעו לכבד/GettyImages, GLYN KIRK/AFP
רוג'ר פדרר בוכה בזרועות אשתו מירקה, אחרי משחק הפרישה שלו. Clive Brunskill, GettyImages
ערב מרגש. פדרר בוכה בזרועות אשתו מירקה/GettyImages, Clive Brunskill

"לא רציתי להרגיש לבד", המשיך פדרר בהתייחסות להחלטה שלו לפרוש במשחק זוגות. "תמיד הרגשתי בלב שאני שחקן קבוצתי. ביחידים זה לא מתבטא, אבל תמיד היה סביבי צוות שנסע איתי מסביב לעולם. היה מדהים איתם, אז תודה לכל מי שגרם לזה להצליח במשך כל כך הרבה שנים. אתם מדהימים. זה מרגיש לי כמו חגיגה. ככה רציתי שהסוף ירגיש, וזה בדיוק מה שייחלתי לו".

ההתרגשות הקשתה על השווייצרי עוד יותר כשהגיע הזמן להודות למשפחתו: "חייבים לעשות את זה? הייתי בסדר עד עכשיו, לפחות הצלחתי לדבר. בעיני עצמי, אף פעם לא הצטיינתי בלדבר, ובינתיים אני בסדר", התבדח. "אשתי כל כך תמכה בי. היא הייתה יכולה לעצור בעדי לפני זמן רב, אבל היא לא עשתה זאת. היא דחפה אותי להמשיך ואפשרה לי לשחק. זה מדהים, תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully