וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד איבדה את פסגת הבית לפורטוגל, לואיס אנריקה בטוח: "ננצח בליסבון"

הנבחרת הספרדית הפסידה לשוויץ אחרי 22 משחקי בית רצופים ללא הפסד וכמעט ארבע שנים. המאמן של הלה רוחה אופטימי לקראת המשחק המכריע: "יש לי אמונה בסגל, נגיע במטרה אך ורק לנצח"

מערכת וואלה!

ספרד איבדה אתמול (שבת) את המקום הראשון בבית 2 אחרי הפסד 2:1 לשוויץ והיא תגיע למשחק בשלישי מול פורטוגל בליסבון כשהיא חייבת לנצח על מנת לסיים בפסגה ולהעפיל לשלבי הגמר של ליגת האומות. ההפסד הזה הגיע אחרי כמעט ארבע שנים ו-22 משחקים רצופים ללא הפסד ביתי של אלופת העולם ואירופה לשעבר, כשהאחרון היה ב-2018 בליגת האומות עם 3:2 לנבחרת אנגליה.

לואיס אנריקה כעס בסיום המשחק: "אני לא זוכר כל כך הרבה טעויות שנעשו על ידי כל כך הרבה שחקנים ברמה הטכנית בנבחרת מזה הרבה זמן. להוסיף את זה ששני השערים של שוויץ היו ממצבים נייחים וההגנה יכלה לעשות עבודה טובה יותר, אז זה פשוט לא הגיע לנו. בחצי השני היינו הרבה יותר טובים, ועדיין מאוד לא מדויקים, זה לא הספיק".

מאמן הנבחרת הספרדית הראה גם צד אופטימי לקראת מחזור הסיום בליסבון: "נבוא מוכנים למפגש המכריע מול פורטוגל, יש לי אמונה בסגל השחקנים הזה. זה משחק שהוא ההכנה הטובה ביותר עבורנו לקראת המונדיאל בקטאר. נעלה בהרכב האידאלי עבורנו מול אחת הנבחרות הטובות בעולם עם שחקנים נהדרים. בכל ארבעת המפגשים האחרונים שלנו עם פורטוגל זה הסתיים בתיקו, אנחנו נגיע לליסבון במטרה אך ורק לנצח, ואנחנו ננצח".

גאבי, קשר נבחרת ספרד. Alex Caparros, GettyImages
יצליחו להתעלות מול כריסטיאנו רונאלדו וחבריו? גאבי/GettyImages, Alex Caparros

לפני שריקת הפתיחה, נשמעה ביקורת כלפי בחירתו של המאמן הספרדי לפתוח עם ג'ורדי אלבה ומרקו אסנסיו, כשהשניים פתחו רע את העונה בקבוצותיהן, ברצלונה וריאל מדריד: "שניהם שחקנים מנוסים שמביאים המון לנבחרת. בסופו של דבר, ג'ורדי כבש ומרקו בישל, זה מה שחשוב מבחינתם. אסנסיו פתח כי חשבתי שהוא יכול לשחק את תפקיד החלוץ המזויף כמו שרציתי. אין שום קשר לאלבארו מוראטה, הוא לא שיחק כי רצה לראות את האחרים גם פותחים, הוא לא פצוע או בספק למשחק בשלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully