וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "כל הדברים שעבדתי עליהם באו לידי ביטוי בנבחרת"

פורוורד וושינגטון חשף שהוא עדיין סוחב פציעה מאליפות אירופה, שעשויה להגביל אותו בקדם העונה. על התמיכה מהג'נרל מנג'ר: "הוא נותן לי גב, כיף שמאמינים בך". ואיך הוא גרם לכל העיתונאים "להיקרע מצחוק"?

דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת של וושינגטון לקראת פתיחת העונה/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

אחרי קיץ מאתגר עם נבחרת ישראל, דני אבדיה מתכונן לדבר הבא: לפרוץ בעונתו השלישית ב-NBA. הפורוורד הישראלי הופיע לפתיחת האימונים של וושינגטון אחרי שהאופציה להאריך את חוזהו מומשה, ומקווה שהיכולות שהפגין באליפות אירופה יהיו סימן לבאות.

יחד עם זאת, אבדיה התוודה שהוא עדיין סוחב פציעה במפשעה מהמשחקים בפראג, ש"עשויה להגביל אותו בקדם העונה".

"הכאבים ייעלמו ככל שהעונה תימשך", אמר אבדיה, וסיכם את הפגרה שעברה עליו. "הקיץ היה נהדר, היה לי זמן לעבוד על המשחק שלי, על הגוף שלי, להשתפר. היה לי פשוט יותר זמן, וכל הדברים שעבדתי להם באו לידי ביטוי בנבחרת ישראל. נהניתי מאוד, קיבלתי ניסיון חשוב ואני מגיע מוכן לעונה. בנבחרת הייתה לי הזדמנות להנהיג, לקבל אחריות, חשבנו שנגיע רחוק יותר אבל לא הצלחנו. אני מרגיש שעשינו את המקסימום, ונקווה שנצליח יותר בפעם הבאה".

אבדיה הודה לטומי שפרד, המנהל המקצועי של הוויזארדס, שעקב אחריו מקרוב הקיץ ואף צפה בו מהאולם בפראג. "תמיד כיף לראות את הג'נרל מנג'ר תומך בך ומאמין בך. הוא נותן לי גב, מאפשר לי להרגיש בבית. הוא עושה את העבודה שלו, אני עושה את העבודה שלי, וכולם מרוצים", אמר אבדיה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת. מתוך האתר של הוויזארדס, אתר רשמי
מגיע לעונה הזאת ממקום אחר. אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר של הוויזארדס

על אליפות אירופה סיפר: "קיבלתי תזכורת לכמה קשה זה. הרבה אנשים לא מעריכים את הכדורסל האירופי, אבל בתור מי ששיחק גם שם וגם ב-NBA, אני יודע שהרמה גבוהה מאוד ושזה לא קל. יש הרבה פחות מרחב פעולה, השחקנים ממש חכמים, חושבים על המשחק אחרת. הייתי צריך להתאים את עצמי קצת, אבל זה היה כיף, זה היה מאתגר".

אבדיה נראה קליל ונינוח במפגש עם העיתונאים, ולפי אחד מהם אף "גרם לכל החדר שהתמלא בעיתונאים להיקרע מצחוק". זה קרה אחרי שנשאל מה עשה הקיץ, והשיב: "שתיתי יין טוב, ונהניתי מהשמש".

אבדיה בן ה-21 יפתח כאמור את עונתו השלישית ב-NBA, וינסה לפלס את דרכו לחמישייה על אף שחקני החיזוק שהוויזארדס החתימו בעמדות שלו. בעונה שעברה אבדיה העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים ב-24 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully