וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מרגשת: רוג'ר פדרר ישתף פעולה עם רפאל נדאל במשחק הפרישה

השווייצרי והספרדי ישחקו יחד בטורניר הזוגות של גביע לייבר, במה שתהיה הופעתו האחרונה בקריירה של שיאן הזכיות בווימבלדון

מערכת וואלה!

סימבולי ומרגש: יממה לפני פתיחת גביע לייבר שבו רוג'ר פדרר ייפרד מענף הטניס ויחתום קריירה מפוארת בת 24 שנים, השווייצרי הודיע היום (חמישי) באמצעות חשבון הטוויטר שלו כי הוא ישתף פעולה עם רפאל נדאל במשחק זוגות, שיהיה האחרון שלו.

פדרר החליט שזו הדרך האידיאלית לערוך הופעת פרידה, כאשר היריב הגדול ביותר שלו במהלך הקריירה, ומי שגם עקף אותו בדרך להפוך לשיאן תארי הגרנד סלאם בכל הזמנים עם 22 בסך הכל, יהיה דווקא בצד שלו הפעם. פדרר רמז כבר אתמול כי זו הפנטזיה שלו למשחק האחרון, כאשר הספרדי עשה מאמץ למען חברו הטוב והגיע להשתתף בטורניר הראווה בלונדון, למרות שמבחינתו מדובר בחריגה מלוח הזמנים.

פדרר, שלא ישתתף בטורניר היחידים עקב מצבו הפיזי, שהוא גם הסיבה לפרישתו מהמשחק לאחר יותר משנה בה לא קיים משחק רשמי, הודיע בשבוע שעבר על סיום הקריירה וזכה לתגובה מרגשת מנדאל, שכתב: "חברי ויריבי. הלוואי שהיום הזה לא היה מגיע לעולם. זהו יום עצוב עבורי אישית, ועבור הספורט העולמי כולו. היה לי לעונג, לכבוד ולזכות לחלוק איתך את כל השנים הללו, לחוות כל כך הרבה רגעים אדירים על המגרש ומחוצה לו. יהיו לנו עוד הרבה רגעים לחלוק בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully