וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוף האלופים, מקור להשראה". עולם הטניס נפרד מרוג'ר פדרר

נדאל, אלקראס, קינג, רודיק, דל פוטרו ואחרים בירכו את השוויצרי על קריירה מופלאה שהגיעה לסיום: "הטניס לא יהיה אותו דבר"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

בעולם הטניס בכלל ועולם הטניס בפרט נפרדו היום (חמישי) מרוג'ר פדרר, שבגיל 41 הודיע על פרישה מטניס אחרי גביע לייבר בשבוע הבא. השוויצרי לא שיחק למעלה משנה והפרישה הייתה באוויר, אבל היום היא הפכה לרשמית ואחד מגדולים הטניסאים בכל הזמנים - יש שיגידו הגדול מכולם - תולה את המחבט.

המספרים של רוג'ר פדרר, על קצה המזלג:

- 20 תארי גרנד סלאם

- 28 תארים בטורנירי מאסטרס 1,000

- 31 הופעות במשחקי גמר גרנד סלאם

- 1 זכייה בגביע דייויס

- 103 תארי ATP

- 310 שבועות במקום הראשון בעולם

- סך כספי מפרסים: 130 מיליון דולר

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
כבר מתגעגעים. פדרר/רויטרס

שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם בכל הזמנים, רפאל נדאל: "רוג'ר היקר, חברי ויריבי. הלוואי שהיום הזה לא היה מגיע לעולם. זהו יום עצוב עבורי אישית, ועבור הספורט העולמי כולו. היה לי לעונג, לכבוד ולזכות לחלוק איתך את כל השנים הללו, לחוות כל כך הרבה רגעים אדירים על המגרש ומחוצה לו. יהיו לנו עוד הרבה רגעים לחלוק בעתיד, אנחנו יודעים שנותרו עוד הרבה דברים לעשות ביחד. בינתיים, אני מאחל לך באמת אושר עם אשתך מירקה והילדים שלכם, המשפחה שלך, שתיהנה ממה שמצפה לך. נתראה בלונדון".

המדורג ראשון בעולם, קרלוס אלקראס: "רוג'ר היה אחד מהאלילים שלי ומקור להשראה. תודה על כל מה שעשית עבור הספורט שלנו! אני עדיין רוצה לשחק נגדך! מאחל לך את כל ההצלחה בעולם במה שתבחר לעשות!".

הטניסאית הצ'כית, פטרה קביטובה: "רוג'ר, תמיד היית מקור ענק להשראה עבורי. האלגנטיות שלך, החן שלך, המשחק היפה שלך. אני רוצה לברך אותך על קריירה נפלאה, הטניס לא יהיה אותו דבר בלעדייך. תודה".

טניסאית העבר האגדית, בילי ג'ין קינג: "רוג'ר פדרר הוא אלוף האלופים. הוא הטניסאי הכי שלם בדור שלו והוא שבה את ליבם של אוהדי ספורט ברחבי העולם. הייתה לו קריירה היסטורית שתחייה לנצח".

טניסאי העבר הארגנטינאי, חואן מרטין דל פוטרו: "אני אוהב אותך רוג'ר. תודה על כל מה שעשית עבור הטניס וגם עבורי. עולם הטניס לעולם לא יהיה אותו דבר בלעדייך".

טניסאי העבר האמריקאי, אנדי רודיק: "ברכותיי רוג'ר. תודה על כל הזיכרונות חבר יקר. היה לי הכבוד לחלוק איתך זמן וחוויות. אל תיעלם לי...".

הטניסאי האמריקאי ג'ון איזנר (בעצמו כבר בן 37 ולקראת סוף הקריירה): "חלק מהמספרים של רוג'ר מגוחכים (למשל 23 חצאי גמר רצופים בטורנירי גרנד סלאם), אבל ההשפעה שלו על הטניס היא הרבה מעבר להישגים שלו. תודה על הכול, GOAT".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

יו"ר טורניר ווימבלדון, איאן יואיט: "רוג'ר ייזכר לנצח כאחד האלופים הגדולים בתולדות ווימבלדון, אחרי שזכה 8 פעמים ב-22 הופעות בטורניר. אני מקווה שאחרי הפרישה הוא יוכל להביט לאחור ולהתמלא גאווה ושביעות רצון מכל מה שהשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully