וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזוני יגיע לישראל, מאמן נבחרת אלבניה תרגל מערך חדש

הפסימיות התחלפה באופטימיות אחרי שהחלוץ הצליח לחזור לאימונים. על פי התרגולים, אדי רייה עשוי לנטוש את מערך שלושה הבלמים

מערכת וואלה!

חדשות טובות לנבחרת אלבניה: מירטו אוזוני כשיר למשחק המכריע ביום שבת נגד נבחרת ישראל, אם כי עדיין לא בטוח שהוא יוכל לפתוח. לאורך כל הימים האחרונים דווח באלבניה שאוזוני בספק גדול ואתמול אף נכתב שהוא צפוי להיעדר בבלומפילד, אבל אמש הגיעו החדשות הטובות: הכוכב התגבר על הכאבים בקרסול.

אוזוני הוא שחקן ההתקפה האלבני שנמצא בכושר הכי טוב, עם 6 שערים ב-6 משחקים בליגת המשנה בספרד במדי גרנאדה. יחד עם זאת, אחרי שלא התאמן באופן מלא בימים האחרונים, המאמן הוותיק אדי רייה שוקל לשלב אותו רק כמחליף.

באלבניה מוסיפים ומדווחים שרייה שוקל לנטוש את המערך בו דבק מאז שמונה למאמן - ושעליו ספג הרבה מאוד ביקורות מהפרשנים. האיטלקי בן ה-76 שיחק עד כה תמיד במערך של שלושה בלמים, אבל תרגל השבוע מערך 4-4-2 יהלום, בין היתר בגלל ההיעדרויות של שחקני מפתח במרכז ההגנה.

הדברים עדיין יכולים להשתנות אחרי שאלבניה תנחת בישראל ותערוך אימון מסכם, אבל כרגע כך נראה ההרכב המשוער: אטריט ברישה, איבן באליו, ארדיאן איסמעילי, פרדי וסלי, אלסעיד הוסאי, קלאוס ג'אסולה, כריסטיאן אסלאני, אמיר אברשי, נדים באירמי, סוקול ציקאלשי (מירטו אוזוני), ארמנדו ברויה.

ארמנדו ברויה שחקן נבחרת אלבניה. רויטרס
במקום של ברויה בחוד מובטח/רויטרס

אלבניה הפסידה לישראל 2:1 בבית ומדורגת במקום השלישי והאחרון בבית ב', דרג' ב' של ליגת האומות. ניצחון של ישראל ביום שבת, יבטיח לאלון חזן ושחקניו את המקום הראשון ואת ההעפלה לדרג א'. בגלל שרוסיה ירדה אוטומטית לדרג ג', עלייה של ישראל ביום שבת תהפוך את המפגש בין אלבניה לאיסלנד (27 בספטמבר) למשחק לפרוטוקול בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully