וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין בלמים והשחקן החם בספק גדול: הצרות של נבחרת אלבניה

יריבת נבחרת ישראל בליגת האומות תחסר את שלושת הבלמים הבכירים שלה מהליגה האיטלקית וכעת מודאגת גם ממצבו של מירטו אוזוני, שכובש בצרורות בספרד

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

במקביל להכנות של נבחרת ישראל לקראת המשחק מול אלבניה במוצאי שבת בליגת האומות, גם היריבה החלה להתאמן וגם אצלה יש חיסורים רבים. הצרות של המאמן האיטלקי אדוארדו רייה טמונות בעיקר בהגנה, כאשר שלושת הבלמים הבכירים שלו פצועים. בראט ג'ימשיטי מאטאלנטה מושבת כמעט חודש, מראש קומבולה מרומא נעדר בשלושת השבועות האחרונים בגלל פציעת ירך וקסטריוט דרמאקו מלצ'ה לא שיחק העונה בליגה בגלל פציעה בשרירי הבטן.

בנוסף לכך, שחקן הכנף אנדרי צ'קיצ'י מקוניאספור אמור להיבדק ולא בטוח שיוכל להמריא לישראל, אבל הבעיה החדשה והמטרידה מבחינת האלבנים הגיעה מכיוון מירטו אוזוני נמצא כעת בספק גדול בגלל פציעת גיד.

הקיצוני השמאלי תוכנן להוביל את הנבחרת לאור כושרו הנפלא בגרנאדה, במדיה כבש העונה שישה שערים בשישה מחזורים בליגה השנייה בספרד, כולל צמד בשבת האחרונה. על פי הדיווחים באלבניה, הוא לא יכול להתאמן כרגע וככל הנראה לא יעמוד לרשותו של רייה במשחק בבלומפילד.

שחקן נבחרת אלבניה, מירטו אוזוני. Jonathan Moscrop, GettyImages
לוהט העונה בליגה השנייה בספרד. מירטו אוזוני/GettyImages, Jonathan Moscrop

בלעדיו, העול ההתקפי ייפול על ארמנדו ברויה בן ה-21, שמקבל העונה הזדמנויות בצ'לסי וזכה למחמאות ממאמנו החדש גרהאם פוטר. כזכור, ברויה כבש בפנדל במפגש הקודם בין הנבחרות, בו מנור סולומון כיכב עם צמד והוביל את ישראל לניצחון 1:2 בטיראנה לפני כשלושה חודשים.

מי שהוקפץ אל הנבחרת הבוגרת הוא אליון טוצ'י בן ה-19, חלוץ קבוצת הנוער של פיורנטינה שזומן תחילה לסגל הנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully