וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי אמור להיות כשיר לאלבניה, שלושה שחקני הגנה בטוחים

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 21:33

קשר הפועל באר שבע השתתף באימון הנבחרת לקראת המשחק במוצ"ש (21:45). ויטור, דסה וגולדברג יהיו בהרכב, חזן מתלבט לגבי הקישור וההתקפה. שון וייסמן: "מי שנמצא פה הוא הכי טוב בארץ, ומגיע לו"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

נבחרת ישראל ערכה הערב (שני) אימון לקראת המשחק הביתי נגד אלבניה בשבת (21:45), במסגרת שלב הבתים של ליגת האומות. ניצחון יעלה את אלון חזן ושחקניו לראשות הבית ויעניק להם כרטיס לפלייאוף העלייה ליורו.

רמזי ספורי הגיע להתכנסות, ערך אימון וחש בטוב אחרי שנפצע במשחקה של הפועל באר שבע מול בני סכנין אתמול. הקשר אמור להיות כשיר למשחק החשוב בבלומפילד מול אלבניה שגם לה לא מעט חיסורים. מקומם של מיגל ויטור, אלי דסה ושון גולדברג נראה מובטח בהגנה, כאשר לגבי הקישור וההתקפה חזן נמצא בהתלבטות גדולה ויקבל החלטות לאחר אימוני השבוע.

גורם בנבחרת אמר הערב: "זה לא יהיה פשוט בכלל. יש הרבה פצועים ונעדרים, 5-6 שחקני הרכב מההתכנסות הקודמת לא איתנו, אבל כולם חדורי מוטיבציה ומאמינים שאפשר וצריך לנצח".

שון וייסמן, תאי בריבו, חלוצי נבחרת ישראל באימון. שלומי גבאי
ישכיח את חסרונו של זהבי? וייסמן/שלומי גבאי

החלוץ שון וייסמן התייצב מול המיקרופונים לפני פתיחת האימון. "להיות חלוץ ראשון? מה שהצוות המקצועי יחליט. אני פה בשביל הנבחרת ואעשה הכול בשביל לנצח ולסיים מקום ראשון", אמר שחקנה של ויאדוליד. "זה כיף להתראיין בעברית, הרבה זמן לא דיברתי עברית, זה כיף ותודה לאל שאני בריא והפציעה מאחוריי, אני מקווה לעשות את כל מה שצריך".

וייסמן המשיך: "מי שנמצא פה הוא הכי טוב בארץ, הצוות בחר אותו בקפידה ומגיע לכל מי שפה. אני מאמין שנעשה את מה שמוטל עלינו ובעזרת השם נעשה ונצליח. החיסורים? לצערנו זה חלק מהחיים, יש פצועים, יש מורחקים וצריך להתמודד עם מה שיש, אין לנו דרך לשנות את זה ואני באמת חושב שמי שפה הוא באמת הכי טוב והכי ראוי, ויכול למלא את המקום כמו שצריך".

וייסמן, שהאחריות עליו גדלה לנוכח היעדרותו של ערן זהבי, שכזכור לא זומן בשל פרשת החדר, סיפר: "אני לא מרגיש לחץ, חיכיתי לרגע הזה שאני אוכל להיות חלוץ ראשון, אם באמת אהיה החלוץ הראשון. אני אוהב לשחק כדורגל, זה מה שאני יודע לעשות מגיל קטן ואני אמשיך לעשות את זה עוד כמה שנים שאוכל".

לסיום התייחס החלוץ ליריבה בשבת, אותה ניצחה נבחרת ישראל 1:2 בחוץ בקמפיין הנוכחי: "הראינו שאנחנו יכולים לנצח את אלבניה, שאנחנו קבוצה טובה. נעשה הכול כדי לבוא מוכנים. אני אשמח לראות הרבה דגלים כאן בבלומפילד ותהיה חוויה גדולה, אנחנו מצפים לזה, אני מאמין בנבחרת מאוד. מנור סולומון? חבל, זו הזדמנות לאחל לו רפואה שלמה וחזרה מהירה, מבאס בשבילו וכולנו היינו רוצים שהוא יהיה פה, ואמן שהוא יהיה בריא כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully