וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ארגנטינה פריג'יוני נגד לורנזו בראון: "מתאזרחים? מעדיף להפסיד"

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 7:05

ההצגה של הרכז של מכבי תל אביב ביורובאסקט עדיין בכותרות, פבלו פריג'יוני: "מעדיף להפסיד עם האנשים שלנו מאשר לנסות לנצח עם אדם שהוא לא ארגנטינאי. בשביל החתמות ורכש יש קבוצות, לא נבחרות"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

לורנזו בראון ממשיך להיות נושא חם בכדורסל העולמי. אחרי שהוליך את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט 2022, הרכז של מכבי תל אביב עלה לכותרות והפעם סחט אמירה מפבלו פריג'יוני, אגדת הכדורסל הארגנטינאית והמאמן הנוכחי של אלופת דרום אמריקה, שמתח ביקורת קשה על השתתפותו בנבחרת הספרדית.

"אני מעדיף להפסיד עם האנשים שלנו - מארגנטינה - מאשר לנסות לנצח עם אדם שהוא לא ארגנטינאי", אמר פריג'וני. "כל עוד אני בנבחרת, אנחנו לא הולכים להלאים אף אחד". פריג'יוני הוליך את ארגנטינה לזכייה במדליית הזהב בקופה אמריקה כשבסגל כיכבו גבי דק ופאקונדו קמפצו.

שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון. Maja Hitij, GettyImages
ביקורת על התופעה. בראון/GettyImages, Maja Hitij

ואכן, המאמן מחשיב את נבחרת ארגנטינה כמשהו שורשי. "הנבחרת היא הדבר הכי טהור שיש, בשביל החתמות ורכש יש לנו את הקבוצות", אמר, ואף הוסיף הצהרה: "אצלנו בנבחרת לא יהיו מתאזרחים או זרים בצוות האימון".

במקרה של ספרד ולורנזו בראון, פריג'יוני משווה את הפוינט גארד של מכבי לשחקנים ממוצא ספרדי: "אני לא חושב שהוא מרגיש את חולצת הנבחרת כמו רודי פרננדס או סרחיו יוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully