וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה חוגגת את ה-0:4 בדרבי: "רוצים לייצר כוח הרתעה"

שי ברדה התמוגג ("ככה צריך לשחק כדורגל"), בן חיים התלהב ("הרבה מעבר לשלוש נקודות"). טסלפפה: "כואב מאוד, צריך להיות מאוחדים"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

דרבי במעמד צד אחד נרשם הערב (רביעי) במחזור השישי בליגה הלאומית, כשמכבי פתח תקוה הביסה את הפועל פתח תקוה 0:4, פתחה פער זמני של שש נקודות בפסגה והגדילה את ההפרש שלה מהיריבה העירונית לשבע נקודות. איליה שקורין (39), ארד (42), טל בן חיים (70) ועומר פדידה (87) כבשו.

"שיחקנו מצוין, זה הדבר הכי חשוב", אמר שי ברדה. "כדורגל זה סבלנות, ואני שמח שדברים מתחילים להתחבר. אני יודע שהמשחק הזה חשוב למועדון, ואנחנו בדרך הנכונה. ככה צריכים לשחק כדורגל".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. דני מרון
עוד צעד אל עבר ליגת העל. מכבי פתח תקוה חוגגת/דני מרון

על המאזן המוצלח והמקום הראשון אמר המאמן המנצח: "ליגה עולים במאי. אני לא אוהב סיסמאות. אני אעשה הכל כדי שמכבי פתח תקוה תעלה ליגה, וממשיכים קדימה. אין לי מילים על הסגל הזה. קיבלתי מאבי לוזון את כל מה שרציתי. אני מאוד שמח לבנות קבוצה, שמאוד מתאימה לסגנון שאני רוצה, וצריך להחמיא למחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, השילוב בין הצעירים לוותיקים נושא פרי".

טל בן חיים, שכבש את שערו הרביעי העונה, הוסיף: "זה עוד צעד קטן במסע שלנו אל עבר המטרה - לחזור לליגת העל. רצינו לעשות דרבי משכנע לפני ראש השנה, רצינו להגיע במצב רוח לחתונה של דני עמוס מחר. מהדקה הראשונה שיחקנו כמו גברים, הראינו שאנחנו כאן לנצח, ועשינו את זה בצורה משכנעת. הדרבי הוא שלוש נקודות אבל זה הרבה מעבר לזה, אני יודע כמה הדרבי הזה חשוב לכל מי שהוא מכבי פתח תקוה. החדירו את זה בכל השחקנים, בעיקר בחדשים. אנחנו רוצים לייצר כוח הרתעה. בכל משחק אני רוצה לעשות את המקסימום שלי, כמובן שבדרבי. זה הבית שלי, התחלתי פה, תמיד נתנו לי פה רוח גבית וכל מה שאני רוצה זה להחזיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם טל בן חיים. דני מרון
"הדרבי הוא שלוש נקודות אבל זה הרבה מעבר לזה". בן חיים/דני מרון

מנגד, עופר טסלפפה סופר הפסד שלישי בארבעת משחקיו האחרונים. "זה כואב, כואב מאוד, אבל צריך להיות מאוחדים גם ברגעים פחות טובים", אמר. "הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו, וברגעים כאלה או שמתרוממים או שיורדים למטה. צריך להחמיא למכבי פתח תקוה, אנחנו לא היינו טובים ובגלל זה התוצאה הזאת. הפועל פתח תקוה נמצאת במקום בסדר כרגע, אין ספק שכרגע אנחנו מחפשים את עצמנו. יש לנו תנודות גדולות בין ניצחונות והפסדים, אנחנו מחפשים יציבות. כרגע אנחנו עוד לא שם, אבל אני מאמין בקבוצה הזאת. יש פה לחץ ענק, ובצדק, זה דרבי, זה בשביל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully