וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הכינה הודעה על עיכוב גמר האלופות יום לפני המשחק

מחדל המשחק בין ריאל מדריד וליברפול, שהתרחש בחודש מאי בפריז, מגלה תפנית חדשה ובה הארגון צפה את עיכוב כניסת האוהדים לאצטדיון וניסח הצהרה כבר טרם המשחק. אוהדי ליברפול זועמים: "זה היה יכול להסתיים באסון"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

את גמר ליגת האלופות האחרון שנערך בפריז, אוהדי ליברפול ירצו לשכוח גם מפני שהפסידו בו 1:0 לריאל מדריד, אך לא פחות בגלל העיכוב העצום שגרם לרבים מהם לאחר למשחק ולשריקת הפתיחה להידחות. בנוסף, רבים מאוהדי סגנית אלופת אירופה שניסו להיכנס, התעמתו עם מאבטחי המשחק הצרפתיים שהגיבו בגז מדמיע וניסיון להדוף את הקהל האנגלי שמנסה להיכנס למקומות הישיבה באצטדיון. כ-15,000 אוהדים אנגלים לא הצליחו להיכנס בין שערי האצטדיון, זאת על אף שהיה להם כרטיס למשחק והם נחסמו על ידי שוטרים צרפתים באזור.

לעיתון "הגרדיאן" הבריטי נודע כי אופ"א הכינה יום לפני משחק גמר ליגת האלופות הודעה על עיכוב שריקת הפתיחה בעקבות אוהדים שאיחרו להגיע בזמן ותורים שהתעכבו בכניסה לאצטדיון. ההודעה, שנוסחה ופורסמה על גבי מסכי ענק בסטאד דה פראנס, נכתבה מראש על ידי מארגני הגמר מטעם אופ"א ופורסמה דקות אחדות לפני שריקת הפתיחה על מנת להודיע על עיכובו של המשחק.

עומסים בכניסות, גמר ליגת האלופות 2022. רויטרס
מחדל אבטחתי וארגוני של אופ"א. שוטרים חוסמים את אוהדי ליברפול בכניסה/רויטרס

לאחר המשחק, אוהדים רבים של ליברפול האשימו את מארגני המשחק והאבטחה על המחדל ואמרו שזאת הייתה סכנת נפשות להגיע למשחק הזה. זאת ועוד, הם טענו שמקרה העבר ממנו הגיעה הטרגדיה בה נספו 97 אוהדי ליברפול באסון הילסבורו היה יכול להתרחש שוב. הדיווח של "הגרדיאן" על ההודעה שהכינו באופ"א מראש עוררה מחדש את זעמם של האוהדים, שעל אף שזכו להתנצלות, אינם מוכנים לסלוח למקרה וזועקים לבירור של המחדל האבטחתי והארגוני באותו יום משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully