וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפלישה לאוקראינה: רוסיה לא תשתתף במוקדמות יורו 2024

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 18:22

אחרי ההשעיה של כל הקבוצות הרוסיות מהטורנירים של אופ"א, הנבחרת הרוסית הושעתה גם מהיורו שייערך בגרמניה ותיעדר מהטורניר לראשונה מאז 2000. וגם: מועד הגרלת שלב הבתים וחלוקת הנבחרות

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

הפלישה הצבאית של רוסיה לאוקראינה גרמה לכך שכל קבוצות הכדורגל שלה הושעו על ידי אופ"א, שהיום (שלישי) הודיעה באופן רשמי: גם הנבחרת הרוסית מושעית ממוקדמות יורו 2024 והמשמעות היא שהרוסים לא ישתתפו ביורו לראשונה שנת 2000.

עוד הודיעה אופ"א ש-53 נבחרות ישתתפו ישתתפו בהגרלת מוקדמות היורו שתיערך בפרנקפורט ב-9.10. הפורמט יהיה עשרה בתים כשמתוכם שבעה בתים עם חמש נבחרות ושלושה בתים עם שש נבחרות. שתי הנבחרות הראשונות מכל בית יקבלו כרטיס אוטומטי ליורו שייערך בגרמניה, שקיבלה כרטיס אוטומטי ואילו שלושת המקומות הנוספים יוכרעו במשחקי הפלייאוף שייערכו במרץ 2024.

נבחרת רוסיה, תמונה קבוצתית, יורו 2020. Hannah McKay - Pool, GettyImages
לא תשחק ביורו לראשונה מאז 2000/GettyImages, Hannah McKay - Pool

כזכור, ארגוני הכדורגל (ולאחר מכן גם בכדורסל ובשאר ענפי הספורט) החליטו להשעות את הקבוצות והנבחרות הרוסיות מכל פעילות בינלאומית עד להודעה חדשה בעקבות המלחמה באוקראינה. ההחלטה נכנסה לתוקף ב-28 בפברואר 2022 ושינוי לא נראה באופק. כתוצאה מכך, נבחרת רוסיה לא השתתפה בקמפיין ליגת האומות האחרון וגם הקבוצות לא לוקחות חלק במשחקי ליגת האלופות, הליגה האירופית והקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully