וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה ליובנטוס: אנחל די מריה ייעדר נגד בולוניה ומילאן

הארגנטינאי נענש בעקבות הכרטיס האדום שספג בהפסד למונצה, כשעדיין לא ברור אם אלגרי יישאר. מוריניו לא יוכל לעמוד על הקווים בסן סירו כשרומא תתארח אצל אינטר

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

המשבר ביובנטוס הולך ומעמיק. עתידו של המאמן מסימיליאנו אלגרי לוט בערפל וספק גדול אם הוא ישמור על תפקידו עוד זמן רב, אבל היום (שלישי) הוא והביאנקונרי ספגו מכה נוספת כאשר הקשר אנחל די מריה הורחק משני משחקי הליגה הבאים של הקבוצה על כן ייעדר מהמפגשים מול בולוניה ובסן סירו נגד האלופה מילאן. כמובן שהוא יוכל לעמוד לרשות הגברת הזקנה במשחק הבית נגד מכבי חיפה שייערך בין שני מפגשי הסרייה A.

די מריה נתן מרפק והורחק בכרטיס אדום ישיר בהפסד המשפיל למונצה, שהיה המשחק החמישי ברציפות בכל המסגרות שאותו לא הצליחה לנצח יובנטוס. באיטליה פורסם שפאבל נדבד לוחץ על ראשי המועדון לפטר את אלגרי כתוצאה מפתיחת העונה האיומה - עד כה ליובה שני ניצחונות בלבד - אבל שכרו הגבוה בינתיים מוביל להחלטה להשאירו בתפקיד, גם מתוך הבנה שלא ניתן יהיה להחליפו במאמן טוב יותר בעקבות אותם שיקולים כלכליים.

אנחל די מריה שחקן יובנטוס לאחר הרחקתו. רויטרס
עוד מכה ליובנטוס. די מריה יורד מהדשא נגד מונצה/רויטרס

מי שעוד לא יוכל לקחת חלק במשחק שייערך באצטדיון סן סירו הוא ז'וזה מוריניו, מאמן רומא שהורחק ממשחק אחד ולא יוכל לעמוד על הקווים כאשר הג'אלורוסי יתארחו אצל אינטר, אחת האקסיות של "המיוחד" - למעשה הקבוצה איתה זכה בטראבל ושבזכותה ביסס את מעמדו כאחד הטובים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully