וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות דרישת נדבד: מסימיליאנו אלגרי צפוי להמשיך ביובנטוס

כוכב העבר וסגן הנשיא כיום לוחץ על הבעלים לזעזע, אלא שהם לא רוצים לשאת בעלויות הכרוכות בפיטורי המאמן ומעדיפים בשלב זה להשאירו

תקציר: מונצה - יובנטוס 0:1/ספורט1

מסימיליאנו אלגרי צפוי להמשיך כמאמנה של יובנטוס, לפחות בתקופה הקרובה. אתמול (ראשון) נראה היה שהמאמן יסיים את דרכו בעקבות ההפסד המשפיל עבור הביאנקונרי 1:0 למונצה, אבל כעת מסתמן ששיקולים כלכליים יובילו לכך שאלגרי יקבל הזדמנות נוספות, ואחרונה בהחלט.

מי שלוחץ יותר מכל לפיטורי אלגרי הוא פאבל נדבד, כוכב העבר וסגן נשיא המועדון, אלא שראשי יובנטוס מרגישים שבפיטורי אלגרי יש יותר נזק מתועלת. אלגרי חתום ביובנטוס עד 2025 ושכרו מוערך בכ-12 מיליון יורו לעונה, כך שפיצויי הפיטורים שלו יהיו בהתאם ולמועדון אין אפשרות למנות מחליף בעל שיעור קומה בנוסף לתשלום שכרו של אלגרי.

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
כספי הפיצווים משאירים אותו בתפקיד, בינתיים. אלגרי/GettyImages, Jonathan Moscrop

אלגרי טוען להגנתו שהקבוצה נאלצת בשבועות האחרונים להתמודד עם פצועים וחיסורים רבים והוא מבחינתו מאמין ביכולתו להוציא את הקבוצה מהמשבר אליו נקלעה. לכן, הוא צפוי לעמוד על הקווים גם מול בולוניה ב-2 באוקטובר, משחקה הבא של הגברת הזקנה, אולם שלושה ימים לאחר מכן היא תארח את מכבי חיפה - ובהחלט ניתן להניח שמעידה מול בולוניה ובוודאי שנגד אלופת ישראל יובילו לסיום דרכו. כידוע, בסרייה A יובנטוס עם שני ניצחונות בלבד בתום שבעה מחזורים ובליגת האלופות היא אחרי שני הפסדים, לפריז סן ז'רמן ולבנפיקה.

נדבד, שנמצא בדעת מיעוט, יודע כי גם אם אלגרי יפוטר, יהיה צורך במינוי מאמן שישתכר משמעותית הרבה פחות. בתקשורת בארץ המגף נטען שהוא דוחף למינוי בלם העבר איגור טודור, הקרואטי ששיחק ביובנטוס במשך כמעט עשור מסוף שנות התשעים וב-2020/21 גם היה עוזר מאמן הקבוצה, אבל בימים אלה מוביל את מארסיי. אופציה נוספת שנזרקה היא שנדבד בעצמו יירד לקווים ויאמן את הקבוצה וגם עלה שמו של אקס נוסף, אנטוניו קונטה שבשנה האחרונה מאמן את טוטנהאם.

אתמול אלגרי המורחק עזב את האצטדיון תחת אבטחה כבדה בעקבות מצבה של הקבוצה. אלגרי זכה עם יובנטוס בחמש אליפויות רצופות מ-2014 ועד 2019, אבל מאז שחזר למועדון לעונת 2021/22 לא מצליח לשחזר את ההצלחה, כשגם צירופם של דושאן ולאחוביץ', פול פוגבה, אנחל די מריה, פיליפ קוסטיץ', פדריקו קייזה וארקדיוש מיליק בשנה האחרונה בינתיים לא משנה את התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully