וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי לא יצטרף לנבחרתו בגלל מיחושים, בחיפה מעריכים: יהיה כשיר למכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 13:07

הקשר לא יצטרף לחבריו בנבחרת סורינאם בשל כאבים בשריר הירך האחורי על רקע העומס, וייבדק לקראת "משחק העונה". אופטימיות גם לגבי שיתופו של עלי מוחמד

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה, צ'ארון שרי, לא ייצא למשחק נבחרת סורינאם וזאת בשל מיחושים שחש בשריר הירך האחורי. הקשר הסורינאמי נמצא בעומס גדול כאשר שיחק כמעט בכל המשחקים מתחילת העונה והחליט שלא להסתכן יתר על המידה בשל הרגישות בשריר האחורי. ההערכה הראשונית בחיפה היא ששרי יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב לאחר הפגרה, אך ככל שהזמן יתקדם בחיפה יידעו טוב יותר האם אכן יש ספק שהשחקן לא יוכל לעמוד לרשות ברק בכר במשחק העונה.

בסורינאם התאכזבו לגלות, אגב, שגם שראלדו בקר, שחקן אוניון ברלין שרושם פתיחת עונה נהדרת בגרמניה, הודיע שלא יוכל להצטרף לסגל הנבחרת בגלל פציעה, על אף שגם הוא וגם שרי שיחקו משחק כמעט שלם השבוע - ומיד בסיומו הרגישו פציעה. בכל אופן, מכבי חיפה העבירה אתמול בלילה מכתב רשמי להתאחדות הסורינאמית על שרי.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
החליט לא להסתכן. שרי/מאור אלקסלסי

בסורינאם כועסים: שרי ובקר מככבים בקבוצות שלהם, אבל נפצעים לפני משחק הנבחרת

עוד במכבי חיפה: גם עלי מוחמד עדיין בספק למשחק הבא, אך בחיפה אופטימיים לגבי שיתופו מול מכבי תל אביב. מי שיעבור בדיקה מקיפה הוא מחמוד ג'אבר. כזכור ג'אבר הצטווה לנוח שלושה שבועות לחלוטין ללא פעילות, וכעת יעשה בדיקות נוספות לאחריהן יוחלט האם יש צורך בהתערהות כירורגית או שמא השחקן יחזור בהדרגה לפעילות.

היום זכו השחקנים ליום חופש, ומחר יחזרו חלק מהשחקנים לאימונים. דניאל סונדגרן יצא למשחק נבחרתו כמו גם ארבעת הנציגים של הקבוצה בנבחרת ישראל. סונדגרן אגב עבר בדיקות מקיפות לאור האירוע במשחק מול פריס סן ז'רמן והבדיקות יצאו תקינות לחלוטין. בחיפה מקווים לנצל את הפגרה כדי להכניס לעניינים ולכושר את עבדולאי סק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully