וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההופעה ה"מבישה": גם החיזוק מתרחק ממכבי חיפה

19.9.2022 / 7:45

הירוקים הובסו 3:0 על ידי הפועל ירושלים, התרגיל הפסיכולוגי של בכר במחצית לא עזר והשחקנים הודו: "חשבנו שזה יבוא בקלות, לא הופענו". מתמעטים הסיכויים שסונדגרן יאוזרח עד סוף החלון, ספק אם יצורף ישראלי: "כרגע אין מישהו ששווה את המאמצים"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

1. אכזבה עצומה במכבי חיפה בעקבות התבוסה 3:0 שספגה הקבוצה אמש (ראשון) מול הפועל ירושלים. בחיפה דיברו בתקופה האחרונה בהתלהבות על המעברים הטובים שהקבוצה עושה בין השיאים באירופה לאתגרים בליגה, אבל אתמול הקבוצה התרסקה, ונשמעו לא מעט ביקורות.

"לא הופענו למשחק בכלל", הודה אחד השחקנים, ואמר ש"האחריות כולה שלנו. באנו בגישה לא נכונה וחשבנו שזה יבוא לנו בקלות". בהפסקה ברק בכר נזף בשחקנים והגדיר את המחצית הראשונה כמבישה. הוא העלה את השחקנים לכר הדשא אחרי שש דקות בלבד, אבל התרגיל הפסיכולוגי לא עזר, וגם למחצית השנייה הירוקים לא הופיעו. "אסור להיראות ככה, לא משנה מה הנסיבות", אמר גורם במועדון. "נצטרך להתאושש מזה מהר . ברק לא סתם אמר שהלוואי שהיה עוד משחק עוד יומיים. זו התחושה של כולם, כולם רעבים לתקן".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ניסה להעיר את השחקנים ללא הצלחה. בכר/ברני ארדוב

2. חיפה רוצה גם להתחזק בעשרה ימים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות. הירוקים כבר פחות אופטימיים בנוגע לאפשרות שדניאל סונדגרן יאוזרח עד סוף החלון, ואם זה לא יקרה הם ינסו לצרף קשר ישראלי. אנשי הצוות המקצועי של חיפה וגם חברי מחלקת הסקאוטינג של המועדון לא מרגישים שיש שחקן ישראלי ששווה לרכוש בכל מחיר. גוני נאור עדיין נחשב מועמד, אך בהפועל ירושלים מתכוונים לבקש אפילו סכום גבוה יותר מזה שביקשו לפני כשלושה שבועות, הירוקים לא מתכוונים לעמוד בדרישות. "נביא שחקן רק אם יהיה מי להביא. כרגע אין מישהו שהצוות המקצועי משוכנע ששווה להתאמץ בשבילו", אמר גורם המעורה בפרטים.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ההליך מתעכב. סונדגרן אתמול/ברני ארדוב

3. חיפה תנצל כעת את הפגרה כדי לנסות להכשיר את עלי מוחמד למשחק מול מכבי תל אביב. ההערכה היא שהקשר יוכל לפתוח. מחמוד ג'אבר יעבור עוד בדיקות במהלך הפגרה ואז יתברר אם ייעדר מהמגרשים לתקופה ארוכה.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת הבא, תתארח חיפה אצל יובנטוס ביום רביעי ותנסה להשיג נקודות ראשונות בשלב הבתים של ליגת האלופות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully