וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני לוקח קרדיט: "אמשיך להיות מעורב במונצה"

הבעלים של העולה החדשה בליגה האיטלקית התבטא אחרי הניצחון המרשים על יובנטוס: "אתן עצות ישירות לצוות המקצועי, בדיוק כפי שעשיתי במילאן"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

המחזור השביעי של הסרייה א' היה היסטורי מבחינתה של מונצה. הקבוצה שבבעלותו של סילביו ברלוסקוני ניצחה 0:1 את הגברת הזקנה, במה שהיה לניצחון הראשון שלה העונה והראשון אי פעם בתולדות המועדון בליגה הבכירה.

הבעלים של העולה החדשה היה מאושר אחרי המשחק ההיסטורי של קבוצתו: "להעלות את מונצה לליגה הבכירה אחרי 110 שנים הביא לי יותר אושר מזכייה בליגת האלופות עם מילאן", אמר ברלוסקוני, "אני אמשיך להתערב בצורה ישירה במועדון, בדיוק כפי שעשיתי עם הצוות המקצועי בימי כבעלי מילאן. הוכחתי בעבר שלעתים להתערב בסיטואציות מסוימות כבעלים יכול לסייע למועדון מנקודת המבט שלי".

ראש ממשלת איטליה לשעבר ברלוסקוני בתכנית אירוח, 21 ביוני 2017. רויטרס
מרוצה מההתקדמות במונצה. סילביו ברלוסקוני/רויטרס

ראש ממשלת איטליה לשעבר התייחס לבחירת צוות האימון במונצה: "פלאדינו מאמן שאני מכיר עוד מימיו באקדמיה של מונצה, והחלטתי לתת לו את תפקיד המאמן הראשי, כי באמת מגיע לו". ברלוסקוני פירגן גם לקבוצתו לשעבר, מילאן על הזכייה בעונה שעברה: "תמיד אהיה חלק ממילאן ואשמח בשבילם. היום אני מתעסק במונצה עם הרבה נוסטלגיה לעבר, אבל מתרכז באיפה שאני היום ללא קשר לעברי עם מילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully