וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב הופעות במקום חוזה ביורוליג? ראדוליצה: "לא הייתי עושה זאת"

הסרבי הכחיש את הדיווח לפיו דחה הצעות מבלגרד כדי לשמש נהג ללהקתו האהובה: "הקריירה שלי עדיין לא נגמרה. מחכה להזדמנות"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

סיבוב הופעות בארצות הברית כנהג הקרוואן של להקתו האהובה על חשבון חוזה ביורוליג? ב"מונדו" הסרבי, כזכור, דווח לפני מספר ימים כי זו הייתה בחירתו של הסנטר מירוסלב ראדוליצה. אלא שהאחרון חש צורך להעמיד דברים על דיוקם, ולשם כך הבהיר בריאיון ל"מוצארט ספורט" כי קריירת הכדורסל שלו הייתה ונשארה בעדיפות עליונה.

"הצהרתי בעבר שאחצה את כביש 66 באופנוע כשאסיים את הקריירה. הרעיון לצאת למסע הוא בהחלט כזה שהייתי רוצה לממש, אבל הפריעה לי התחושה שיצרו. למה כלי התקשורת שכתב על זה לא זכר לבוא לצלם אותי באימונים או לשאול אותי על ההצעות שקיבלתי, והאם הסכמתי להן או לא?", תהה ראדוליצה.

מירוסלאב ראדוליצה, נבחרת סרביה מאוכזב. קובי אליהו
הקריירה עוד לא הסתיימה. ראדוליצה/קובי אליהו

לפי הדיווח המדובר, פרטיזן בלגרד והכוכב האדום היו שתי הקבוצות שהשחקן בן ה-34 סירב להן לטובת המסע בארצות הברית עם להקת רוק מארצו. "אני לא מרבה לקרוא עיתונים, אבל חברים אמרו לי שסירבתי לפרטיזן ולכוכב כדי לצאת לארצות הברית. זה בהחלט יקרה, אבל אני לא יודע מתי. אין ספק שלא הייתי מציב את האפשרות הזו מעל הקריירה שלי, שעדיין לא נגמרה", הדגיש ראדוליצה. "אני שוקל כל הצעה בכובד ראש ובשום אופן לא הייתי שם את הסיפוק האישי לפני הצעות שכאלו כשאני עוד שחקן פעיל, בייחוד כשמדובר בקבוצות יורוליג. אני מודע לכך שרבים רואים אותי באור אחר, אבל לעולם לא הייתי עושה דבר כזה".

הסרבי הוסיף: "אני מתאמן בכל יום ומעולם לא הייתי בכושר טוב יותר. אולי בגלל הגיל והניסיון, אני מרגיש בשל יותר לאתגרים חדשים. אני מחכה שיגיע משהו, אני לא בררן, אלא מחכה להזדמנות הנכונה לשחקן בגילי, עם הניסיון שלי, משהו שארצה בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully