וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב להצעה מהיורוליג כדי להיות נהג הקרוואן של להקתו האהובה

מירוסלב ראדוליצה, שרשם הישגים גדולים עם נבחרת סרביה, העדיף לצאת לסיבוב הופעות בארצות הברית במקום לחתום בכוכב האדום בלגרד

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

סיפור ביזארי נחשף לאחרונה באתר הסרבי "מונדו" אודות הכדורסלן מירוסלב ראדוליצה. מתברר כי לסנטר בן ה-34 הייתה הזדמנות לחזור לשחק ביורוליג אחרי חמש עונות באסיה, אלא שהוא סירב לכך מסיבה לא שגרתית כלל, כדי להגשים חלום ילדות.

ראדוליצה, לשעבר שחקן פנאתינייקוס ואולימפיה מילאנו, שזכה במהלך הקריירה במדליות כסף עם נבחרת סרביה ביורובאסקט, באליפות העולם ובמשחקים האולימפיים, סירב להצעה מהכוכב האדום בלגרד כדי ללוות את להקת הגרופ הסרבית Yu Grupa, שתצא בחודשים הקרובים לסיבוב הופעות בארצות הברית.

למען הדיוק, ראדוליצה לא יהיה חלק מהרכב הנגנים, אלא ישמש כנהג הוואן של הלהקה, שתסע משיקגו ועד לוס אנג'לס על כביש 66 המפורסם. הגיטריסט סיפר לתקשורת בסרביה: "נסע בסוף ספטמבר עם עוד כמה חברים, ביניהם הכדורסלן מירוסלב ראדוליצה, שיישא באחריות המיוחדת של נהיגה בקרוואן גדול. כילד הוא חלם לנהוג על משאית, אז החלום שלו יוגשם חלקית".

ראדוליצה לא שיחק ביורוליג מאז עונת 2016/17, כאשר שנה לפני כן רשם את עונת השיא שלו במפעל האירופי, עם 12.7 נקודות בממוצע למשחק במדי פנאתינייקוס. בנוסף, הוא רשם 53 הופעות ב-NBA, חמש מתוכן במינסוטה והיתר במילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully