וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמנם? דיווח: ברצלונה עשויה לצרף את מרקו אסנסיו מריאל מדריד

לפי "מונדו דפורטיבו", הקטלאנים מעוניינים בקשר שמסיים חוזה ויוכל להצטרף ללא תמורה. מי היו הכוכבים שהעזו לעשות את המעבר הישיר בין הקבוצות?

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

מרקו אסנסיו מסיים את חוזהו בריאל מדריד בתום העונה ולא נראה שימשיך במדים הלבנים, אבל האם בעונה הבאה הוא יגיע לסנטיאגו ברנבאו בתור שחקן היריבה המושבעת של הבלאנקוס?

לפי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה בוחנת אפשרות לצרף את אסנסיו בן ה-26, שהגיע לריאל מדריד ממאיורקה ב-2014 ולאחר שנתיים של השאלות הפך לשחקן מן המניין וזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, שלוש פעמים בליגת האלופות וגם היה חלק מסגל ספרד שזכתה במדליית כסף במשחקים האולימפיים בטוקיו שנערכו בשנה שעברה.

בתקשורת במדריד מעריכים שהסיטואציה מול אסנסיו לא תשתנה ושהוא לא יאריך את חוזהו, גם בשל העובדה שרודריגו, פדה ואלוורדה וכמובן ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה ביססו את מעמדם כשחקני ההרכב של אנצ'לוטי וכך נותר אסנסיו כשחקן סגל לכל היותר. הוא מבחינתו יוכל לחתום במועדון חדש לעונת 2023/24 החל מחודש ינואר הקרוב, וברצלונה בהחלט מאמינה שמדובר בקשר שיש לו את האיכויות הנדרשות כדי לככב במדיה - וכמובן שאי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא יכול להצטרף ללא תמורה.

מרקו אסנסיו ריאל מדריד. רויטרס
האמנם? אסנסיו מנשק את סמל ריאל/רויטרס

בשבוע שעבר אסנסיו לא שותף כמחליף ב-1:4 על מאיורקה ועוד לפני שריקת הסיום הביע על הספסל את זעמו, התנהגות שהמאמן קרלו אנצ'לוטי דווקא קיבל בהבנה בטענה ש"זה נורמלי שהוא רוצה לשחק, אני מסכים איתו", אבל בדרבי אתמול הוא עלה מהספסל רק לארבע הדקות האחרונות ובמשחק ליגת האלופות שנערך בין לבין דווקא מצא את הרשת בניצחון 0:2 על לייפציג, אבל שיחק 26 דקות בלבד - מספר שמהווה קצת יותר ממחצית מהדקות שקיבל העונה בכל המסגרות.

השחקן האחרון שעשה את המעבר המדובר ישירות הוא חאבייר סאביולה הארגנטינאי, שעזב את ברצלונה והצטרף לריאל מדריד עם סיום חוזהו בקטאלוניה. לפניו היה לואיס פיגו שבשנת 2000 הפך לאויב מספר 1 של אוהדי ברצלונה בשל היותו סמל שחצה את הכביש היישר ליריבה המושבעת. את הדרך ההפוכה עשה לואיס אנריקה, שעזב את ריאל מדריד לברצלונה ב-1996/97. בשנות התשעים גם מיכאל לאודרופ ולואיס מייה עברו מברצלונה לריאל וכך עשה גם ברנד שוסטר ב-88/89 - אחרי למעלה מ-20 שנה שאף שחקן לא עבר מברצלונה היישר לריאל או להיפך.

כבר בקיץ נטען שריאל מדריד תנסה למכור את אסנסיו ושמו נקשר עם מילאן, נאפולי, ארסנל וניוקאסל, אבל הצעה טובה עבורו לא התקבלה. למרות הקרדיט המועט בריאל מדריד, שמר אסנסיו על מקומו בסגל נבחרת ספרד לקראת משחקיה מול מול שווייץ ופורטוגל בליגת האומות - והוא כמובן יקווה לשמור על מעמדו כשחקן "לה רוחה" גם במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully