וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העתיד כבר כאן": במדריד מהללים את ויניסיוס אחרי ה-1:4 של ריאל

הברזילאי הבקיע חמישה משחקים ברציפות והוכתר ל"מנהיג" בהיעדרו של בנזמה. אסנסיו נותר על הספסל והשתולל, אך אנצ'לוטי יצא להגנתו: "אני מבין אותו, אקח זאת בחשבון"

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

ריאל מדריד הגיעה למשחק נגד מאיורקה ללא קארים בנזמה הפצוע וזו הייתה סיבה לדאגה עבור קרלו אנצ'לוטי והבלאנקוס, בוודאי אחרי שוודאט מוריץ' הכניע את טיבו קורטואה והימם את יושבי הסנטיאגו ברנבאו בחלוף 35 דקות מהפתיחה, אלא שבמהלך האחרון של המחצית הראשונה מהלך אישי נפלא של פדרה ואלוורדה הסתיים בשער השוויון, במחצית השנייה היו אלו ויניסיוס ג'וניור, רודריגו והבלם אנטוניו רודיגר שהכניעו גם את פרדראג ראיקוביץ' ובסיום ריאל מדריד ניצחה 1:4 ושמרה על המאזן המושלם בתום חמישה מחזורים בספרד - הקבוצה היחידה מבין חמש הליגות הבכירות באירופה שלזכותה מאזן מושלם.

ויניסיוס ג'וניור, הברזילאי הצעיר שהשלים את המהפך, סופר משחק חמישי ברציפות בו הוא כובש - וזו הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא עושה זאת. הוא הבקיע 14 שערים ב-118 המשחקים הראשונים שלו במדי הבלאנקוס, אבל הוסיף 27 שערים ב-59 המשחקים שלאחר מכן.

"העתיד כבר כאן", נכתב בכותרת ה"אס" וגם ב"מארקה" שיבחו את ויניסיוס על הופעתו ולצד תמונה שלו בכותרת נכתב "מנהיג גדול", כשהכוונה היא גם לכך שהכוכב בן ה-22 כבר לא עוד שחקן צעיר בסגל.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד. David S. Bustamante, GettyImages
הציפיות ממנו בהתאם. ויניסיוס ג'וניור/GettyImages, David S. Bustamante

ברזילאי נוסף שמככב בשבועות האחרונים במדי הבלאנקוס הוא רודריגו, שכבש פעמיים ובישל בשני משחקי הליגה האחרונים: "תחילת העונה שלנו לא הייתה יכולה להיות טובה יותר וזו תוצאה של העבודה הקשה שלנו. לפנינו כעת שני משחקים קשים (נגד ר.ב לייפציג בליגת האלופות ודרבי מול אתלטיקו מדריד) ועלינו להמשיך ולעשות את הדברים הנכונים כדי להמשיך ליהנות מעונה פנטסטית. מאיורקה השאירה לנו שטחים ואנצ'לוטי ביקש שננצל זאת. אנחנו מאוד מרוצים, זו הייתה הופעה טובה".

גם ואלוורדה התראיין וסיפר על מהלך הסולו שהסתיים עם כדור בחיבורים שניות לפני הירידה למחצית: "התחלתי לרוץ ופשוט ניסיתי להיפטר מכל השחקנים עם החולצות האדומות שהיו סביבי ופשוט המשכתי לרוץ וסיימתי את המהלך עם שער. רצתי 50 מטר בשביל השער הזה וזה לא רע, אה?", התבדח הקשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רודריגו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ברזילאי צעיר נוסף מככב בריאל מדריד. רודריגו/רויטרס

בניגוד לרודריגו ולוואלורדה, מי שהיה פחות מרוצה מהמתרחש היום בסנטיאגו ברנבאו היה מרקו אסנסיו. כשהוא נקרא בחזרה לספסל אחרי שערך חחימום והבין שכבר לא ישותף, הוא לא הסתיר את זעמו על כך ובין השאר השליך את חולצת האימון וגם נראה בועט בבקבוקים ובחפצים שנקרו בדרכו. המאמן קרלו אנצ'לוטי נשאל על אסנסיו והבהיר: "זה נורמלי שהוא כועס, זה אומר שהוא רצה לשחק. אני גם מסכים איתו ולוקח את זה בחשבון. הוא שחקן חשוב".

על המשחק אמר אנצ'לוטי: "אני מבין שהיריבות שלנו מתוסכלות מוויניסיוס יותר מתמיד, הוא יוצא להמון דריבלים ומנסה שוב ושוב - עם הניסיון הוא גם רק יילך וישתפר. זה היה משחק קשה היום, היה חם וגם נקלענו לפיגור, אבל במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב.

אגב, היסטוריה רשם גם חלוץ מאיורקה, שהפך לקוסוברי הבינלאומי הראשון שכובש נגד ריאל מדריד - לזכותו שלושה שערים העונה ב"לה ליגה", את שלושתם הוא הבקיע בנגיחה. מאיורקה גם איבדה היום רצף של 44 משחקים ללא הפסד אחרי שהיא עלתה ליתרון ראשון. מאיורקה ניצחה ב-36 משחקים וסיימה ב-8 תוצאות תיקו אחרי שעלתה ליתרון 0:1, הפעם האחרונה שהפסידה עד היום הייתה לגרנאדה ביולי 2020 ובמשחק חוץ זה הפסד ראשון שלה ברצף זה לראשונה זה ארבע שנים, מאז שנכנעה לוויאדוליד ב-2018.

  • עוד באותו נושא:
  • מאיורקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully