וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת: ריאל מדריד חזרה מפיגור לניצחון 1:4 על מאיורקה

בהיעדרו של בנזמה, הבלאנקוס שמרו על המקום הראשון: מוריקי (35) העניק יתרון מפתיע, ואלוורדה הפגיז שער שוויון יפהפה (45+3) ויניסיוס (73), רודריגו (89) ושער בכורה של רודיגר (90+3) הפכו את התוצאה. 0:1 לבטיס על ויאריאל, שהפסידה לראשונה העונה

תקציר: ורדר ברמן - אאוגסבורג 1:0/ספורט1

המחזור החמישי בלה ליגה המשיך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד אירחה ריאל מדריד את מאריוקה וניצחה 1:4 עם מחצית שנייה נהדרת. אתלטיק בילבאו גברה באותה תוצאה על אלצ'ה וחטאפה רשמה ניצחון בכורה 1:2 על ריאל סוסיאדד. במשחק המאוחר של הערב, יריבת הפועל באר שבע בקונפרנס ליג ויאריאל נכנעה בחוץ 1:0 לריאל בטיס.

פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
הציג מועמדות לשער העונה. פדריקו ואלוורדה/רויטרס

ריאל מדריד - מאיורקה 1:4

ריאל מדריד נותרה מושלמת גם הערב (ראשון) אחרי ניצחון ליגה נוסף, הפעם על מאיורקה בתוצאה 1:4. אלופת ספרד ואירופה רושמת ניצחון ביתי שביעי ברציפות על הקבוצה מהאיים הבלאריים. הקבוצה של אנצ'לוטי רושמת ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות, והיא נראית בפורמה מוצלחת לקראת המפגשים עם לייפציג (רביעי) בליגת האלופות והדרבי הגדול מול אתלטיקו בליגה (ראשון הבא).

מאיורקה הצליחה לשמור על שער נקי כמעט לאורך כל המחצית הראשונה, כשהיא עלתה ליתרון מפתיע והיממה את יושבי הסנטיאגו ברנבאו עם גול של ודאט מוריקי בדקה ה-35. לפני הירידה למחצית, פדריקו ואלוורדה פתח בריצה מהחצי של ריאל מדריד וסיים אותה עם בעיטה אדירה לחיבורים של פרדראג ראיקוביץ', שוויון 1:1 במחצית. המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של הבלאנקוס של שערו של הסרבי, עד שבדקה ה-73 דריבל נהדר של רודריגו מצא ברחבה את ויניסיוס שהטעה את השוער והעלתה את ריאל ליתרון. בדקה ה-89 רודריגו הצטרף לרשימת הכובשים אחרי מבצע אישי יפה, ואנטוניו רודיגר חתם את התוצאה בתוספת הזמן של המשחק עם שער בכורה מול הקהל הביתי. ניצחון 1:4 חשוב של המדרידאים ששומרים על הבכורה בליגה לשבוע נוסף.

מהלך המשחק:

דקה 1 - מאיורקה כמעט היממה כבר בפתיחה, כאשר אחרי 50 שניות ודאט מוריץ' ניצל חור, הקפיץ מעל רודיגר ובעט מתוך הרחבה, קורטואה הדף היטב.

דקה 6 - ואלוורדה התנהל יפה ובעט חזק מ-25 מטר, שוער מאיורקה ראיקוביץ' זינק והדף.

דקה 27 - מסירת עומק של טוני קרוס נהדפה אל רודריגו, שממצב קרוב בעט לידיים של ראיקוביץ'.

דקה 35 - גול! מוריקי הקוסוברי ניצל סגירה רעה של הגנת ריאל בכדור חופשי, התרומם גבוה ונגח מקרוב לרשת של קורטואה, 0:1 למאיורקה.

דקה 45+3 - גול! ריאל מדריד השוותה ל-1:1 בשער יפהפה. ואלוורדה דהר לאורך כמעט מגרש שלם, ומ-20 מטר שלח טיל לחיבורים שהותיר את ראיקוביץ' חסר אונים בביצוע מושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ודאט מוריצ'י שחקן מאיורקה חוגג שער מול ריאל מדריד. רויטרס
הכניע את קורטואה. מוריקי חוגג/רויטרס

דקה 61 - כדור של לוקה מודריץ', שנכנס במחצית השנייה, מצא את לוקאס ואסקס שבעט בסמוך לעמוד של השוער הסרבי.

דקה 64 - הזדמנות עצומה של מאיורקה לעלות ליתרון בפעם השנייה. אנטוניו סאנצ'ס פספס במעט את המסגרת של קורטואה אחרי עבודת הכנה נהדרת של קלמון גרנייה.

דקה 73 - גול! דריבל נפלא של רודריגו מאמצע המגרש עד הרחבה של ראיקוביץ' מצא את ויניסיוס שבעט לרשת והעלה את ריאל מדריד ליתרון 1:2.

דקה 89 - גול! מהלך אישי של רודריגו, שנכנס לעמדת החלוץ המדומה, הסתיים בשער השלישי של ריאל מדריד.

דקה 90+3 - גול! אנטוניו רודיגר עם שער בכורה במדי הבלאנקוס כבש לאחר הגבהה מדויקת של טוני קרוס. 1:4 לריאל מדריד.

פרדראג ראיקוביץ', שוער מאיורקה. David S. Bustamante, GettyImages
עצר את רודריגו. פרדראג ראיקוביץ'/GettyImages, David S. Bustamante
ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד מול מאיורקה. Angel Martinez, GettyImages
העלה את הבלאנקוס ליתרון. ויניסיוס/GettyImages, Angel Martinez
אנטוניו רודיגר, בלם ריאל מדריד. Angel Martinez, GettyImages
שער בכורה במדים הלבנים. אנטוניו רודיגר/GettyImages, Angel Martinez

בטיס - ויאריאל 0:1

יריבתה של הפועל באר שבע גברה ביום חמישי בקושי רב 3:4 על לך פוזנן בקונפרנס ליג, אבל בליגה הייתה בעיצומו של מומנטום נהדר, כאשר המעידה היחידה שלה הייתה ב-0:0 בחוץ נגד חטאפה. הערב היא נכנעה בסביליה לשער של רודרי בדקה ה-61 ורשמה הפסד בכורה העונה בכל המסגרות. ויאריאל בעקבות ההפסד נותרה עם 10 נקודות, ירדה למקום הרביעי ואפשרה לבטיס לחלוף על פניה - לקבוצה של מנואל פלגריני כבר 12 נקודות העונה, היחידה פרט לברצלונה ולריאל מדריד המושלמת שבמאזנה ארבעה ניצחונות.

איקר מוניאין (מימין) עם אלכס ברנגר שחקני אתלטיק בילבאו. Quality Sport Images, GettyImages
בליץ במחצית הראשונה. איקר מוניאין עם אלכס ברנגר/GettyImages, Quality Sport Images

אלצ'ה - אתלטיק בילבאו 4:1

רביעייה שנייה ברציפות לבאסקים, שהפכו לראשונים שכובשים ארבעה שערים במחצית הראשונה של משחק רשמי באצטדיון מרטינס ואלרו. ניקולאס מורקאו הארגנטינאי היה חתום על שער עצמי כבר בדקה התשיעית, ניקו וויליאמס סחט פנדל שאויהאן סאנסט הפך ל-0:2 בדקה ה-14 וניקו השלים את הבליץ בעצמו עם מהלך נפלא בדקה ה-22. אלכס ברנגר דאג לרביעי בדקה ה-44 וכל שנותר לאסקיאל פונסה זה לצמק בדקה ה-59.

חטאפה - ריאל סוסיאדד 1:2

קבוצתו של קיקה סאנצ'ס פלורס רשמה ניצחון ראשון העונה עם תוצאה מפתיעה מול סוסיאדד, דווקא לאחר שהאחרונה ניצחה במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית את מנצ'סטר יונייטד. המארחים פתחו טוב ובדקה ה-14 זכו לפנדל שבורחה מיוראל החמיץ. חטאפה עלתה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה משער של אנס אונאל, שבישל גם את השני לקרלס אלנה בדקה ה-48. התגובה של ריאל סוסיאדד הגיעה תוך שתי דקות אחרי גול של ברייס מנדס, אבל התוצאה נשמרה על הסיום ושלושת הנקודות נשארות בחטאפה.

המשך המחזור בספרד

אלמריה - אוסאסונה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully