וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרים אדירים ושבחים מגאלטייה: ניימאר מוביל את פריז סן ז'רמן

הברזילאי חגג בהופעתו ה-100 בליגה הצרפתית, האלופה ניצחה 0:1 בליון ויצאה לפגרה שלאחריה המאמן יבצע רוטציות - אולי גם נגד מכבי חיפה

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

בניגוד למכבי חיפה וליובנטוס שהתקשו להתאושש ממשחקי אמצע השבוע בליגת האלופות ורשמו הפסדים מאוד מפתיעים בליגת העל ובסרייה A, שתי היריבות הנוספות בבית משדרות עסקים כרגיל. בנפיקה הביסה 0:5 את מאריטימו, משחק בו יוליאן דראקסלר גם הבקיע את שער הבכורה שלו בקבוצה, ואילו בצרפת פריז סן ז'רמן יצאה לפגרת הנבחרות עם 0:1 בליון משער של ליאונל מסי כבר בדקה החמישית.

מי שבישל למסי את שער הניצחון היה ניימאר, שאמש (ראשון) רשם את הופעתו ה-100 במדי פריז סן ז'רמן בליג-1. מאז נרכש בקיץ 2017 מברצלונה עבור 222 מיליון יורו, הברזילאי הבקיע 77 שערים ובישל עוד 44 וכל זאת בליגה הצרפתית בלבד. לאחר שמונה מחזורים העונה, ניימאר הוא מלך השערים עם שמונה כיבושים והוא גם מלך הבישולים עם שבעה, בצוותא עם מסי לו בישל אתמול.

רק שישה שחקנים הבקיעו יותר מניימאר במאה ההופעות הראשונות שלהם בליגה הצרפתית, כך לפי "ל'אקיפ'", כאשר בפסגה ניצב הקרואטי יוסיפ סקובלאר שהבקיע 100 שערים במאה הופעות לאחר מכן גונאר אנדרסון שהרשית 95 פעמים במאה הופעות, קרלוס ביאנצ'י הבקיע 90 שערים ורביעי מדורג זלאטן איברהימוביץ' עם 84 כיבושים. קיליאן אמבפה, למי שתהה, הבקיע 63 שערים ב-100 הופעותיו הראשונות בליגה.

היסטוריה עשה אתמול גם מסי, שהגיע ל-672 שערים בקריירה לא כולל בעיטות עונשין מ-11 מטר ובכך עקף את כריסטיאנו רונאלדו והפך לכובש המצטיין אי פעם בתולדות ענף הכדורגל.

ליאונל מסי עם ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
האחראים לניצחון בליון. מסי וניימאר/רויטרס

המאמן כריסטוף גאלטייה החמיא לשחקניו ואמר: "יותר קל לנו כשהכדור אצלנו ברגליים. עשינו המון תנועה והיינו יכולים להבקיע עוד שערים, אבל אנתוני לופס היה מצוין. דווקא זה שלא הצלחנו להבקיע שער נוסף קצת הלחיץ אותנו ובמחצית השנייה גם היינו פחות ניידים, אבל בסך הכל אני חושב ששיחקנו מצוין והיינו מאוד מאוזנים - הרבה בזכות ניימאר שמאוד תורם לאיזון".

גאלטייה גם נשאל על כך שמפגרת הנבחרות תשוב פ.ס.ז' ל-13 משחקים בחודש וחצי, עד המונדיאל, בין היתר מול מכבי חיפה ב-25 באוקטובר: "נצטרך לעשות יותר רוטציות ולהחליף שחקנים בשלב מוקדם יותר בכל משחק. עם שחקנים לא תמיד קל להתמודד, אבל זו הסיבה שיש לנו שחקנים איכותיים כל כך שתמיד רוצים לשחק ולנצח".

במשחק נפצע מרקו ורארטי, שיעבור היום סדרת בדיקות בפריז ועל כך אמר גאלטייה: "זו מכה, אני דואג כי הוא לא יכול היה להמשיך לשחק. עכשיו במקום להצטרף לנבחרת הוא ייבדק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית ייצא לדרך ב-30 בספטמבר. פריז סן ז'רמן תארח למחרת את ניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully