וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עשתה היסטוריה, רודריגו: "הראינו לאתלטיקו מי אנחנו"

הבלאנקוס רשמו את פתיחת העונה הטובה שלהם אי פעם עם ניצחון תשיעי מתשעה משחקים, החלוץ הקניט את היריבה הגדולה: "הם דיברו הרבה לפני המשחק". קרבחאל עקץ את הרמוסו, אנצ'לוטי לא היה מסופק: "צריכים להיות הרבה יותר תכליתיים"

תקציר: מילאן - נאפולי 2:1/ספורט1

מי יעצור את ריאל מדריד העונה? גם הפציעה של קארים בנזמה לא מונעת מהבלאנקוס לנצח בלי הפסקה ואמש (ראשון) אלופת אירופה המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה אי פעם עם 1:2 מתוק על אתלטיקו מדריד. רודריגו ופדה ואלוורדה כבשו לקבוצה של אנצ'לוטי, שרשמה ניצחון תשיעי (!) מפתיחת העונה מתוך תשעה משחקים והיא הקבוצה היחידה בליגת הגדולות שעדיין מושלמת.

שחקן ריאל מדריד פדריקו ואלוורדה. רויטרס
הסקורר החדש של ריאל מדריד. פדה ואלוורדה/רויטרס

רודריגו, שכבש את השער הראשון וחגג מול אוהדי אתלטיקו מדריד עם ריקוד ברזילאי מסורתי, המשיך לעצבן את האוהדים האדומים לבנים כשאמר לאחר המשחק: "באתלטיקו מדריד דיברו הרבה, אנחנו הראינו להם מי אנחנו. אני חייב להודות לטשואנמי על הבישול היפהפה שלו".

דני קרבחאל, המגן הוותיק שרשם משחק מצוין, אמר: "אנחנו מאוד שמחים, המטרה הושגה. המחצית הראשונה הייתה ממש טובה. במחצית השנייה נחלשנו מעט וגם ספגנו, אבל ניצחנו וזה הכי חשוב".

לקראת הסיום קרבחאל התקוטט עם מריו הרמוסו, שזעם על תיקול של המגן על ריינילדו. קרבחאל עקץ: "הכול התחיל אחרי העבירה שלי, מריו לא היה צריך להגיב כך. אבל הוא הורחק לאחר מכן, וזה היה טוב לנו".

על כך שהקבוצה מנצחת בלי בנזמה: "הוא שחקן קריטי עבורנו, אבל הסגל שלנו מרהיב. רודריגו הבקיע שער נהדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רודריגו ריאל מדריד. רויטרס
הפך להיות שחקן הרכב לגיטימי. רודריגו/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי היה מרוצה, אבל חושב שלריאל מדריד יש מה להשתפר: "אני חושב שהיינו צריכים להיות יותר אפקטיביים במחצית הראשונה למרות שני השערים. חשבנו שהיתרון יספיק לנו, אבל הם לחצו יפה ולנו לא היה מספיק תשוקה כדי לגרום ליותר נזק".

על רודריגו: "הוא ממש טוב משום שהוא חכם ומוכשר. יש לו הרבה איכויות והוא כבש גול נהדר. הוא יכול לשחק בכל העמדות. הוא לא רגיל לשחק באמצע, אבל הוא לומד מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully