וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעה את מדריד בלבן: ריאל ניצחה 1:2 את אתלטיקו בדרבי

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 0:19

רודריגו העלה את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי ליתרון (18), פדריקו ואלוורדה הכפיל (36). מריו הרמוסו כבש עם הכתף (83) והורחק (90+1) אחרי צהוב שני גבולי. הבלאנקוס שוב במקום הראשון עם מאזן מושלם בכל המסגרות העונה

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

המחזור השישי בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) עם הניצחון של ריאל 1:2 על אתלטיקו בדרבי של מדריד באצטדיון המטרופוליטנו. החבורה של קרלו אנצ'לוטי נשארת במאזן מושלם ובמקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית. קודם לכן, הקבוצה שניצחה את הפועל באר שבע בשבוע שעבר, ויאריאל, סיימה ב-1:1 ביתי עם סביליה.

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן לצד שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו. רויטרס
פתח בהרכב לשם שינוי. גריזמן נאבק במיליטאו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 2:1

הבלאנקוס פתחו את העונה עם זכייה בסופר קאפ האירופי, שש נקודות משש אפשריות בליגת האלופות, חמש ניצחונות בליגה, וכעת הוסיפה את הניצחון שישי כשגברה על היריבה העירונית. במשחק האחרון בין שתי הקבוצות, כשהוא לפרוטוקול בלבד אחרי זכייתה באליפות של ריאל מדריד, אתלטיקו ניצחה 0:1. מאז הספיקו הלבנים לזכות גם בליגת האלופות, והיום, ללא בנזמה הפצוע, שאר הכוכבים הצעירים של הקבוצה עשו את העבודה עם ניצחון 1:2 מול היריבה העירונית ושמרו על מאזן מושלם בכל המסגרות.

המשחק נפתח עם קצב גבוה והרבה עבירות, כיאה לדרבי, אך זו הייתה אתלטיקו מדריד שהגיעה ליותר מצבים. מסירה גאונית של אורליאן טשואמני מצאה בדקה ה-18 את רודריגו שהבקיע את שערו השלישי בארבעת המשחקים בהם שותף העונה בליגה. בדקה ה-36 פדריקו ואלוורדה הכפיל את היתרון של ריאל כשכבש מקרוב אחרי בעיטה לעמוד של ויניסיוס ג'וניור. זהו שערו השלישי ברציפות במדי הבלאנקוס והרביעי בכל המסגרות העונה. לחץ גדול של אתלטיקו בדקות הסיום השתלמו עם שער של מריו הרמוסו בדקה ה-83 עם הכתף. בתוספת הזמן ספג הבלם צהוב שני שנוי במחלוקת לאחר דחיפה על דני סבאיוס והורחק. הניצחון הזה מחזיר את ריאל מדריד למקום הראשון בטבלה, בעוד אתלטיקו מדריד נשארת במקום השביעי.

מהלך המשחק:

דקה 12: יציאה רעה של קורטואה שמה את ז'ואאו פליקס מול שער ריק, אבל חומת שחקני ריאל מדריד חסמה את הבעיטה שלו.

דקה 18: גול! מסירה נהדרת של אורליאן טשואמני לתנועה יפה של רודריגו פגשה את הרגל של הברזילאי שכבש מול אובלאק את הראשון של האלופה. 0:1 לריאל מדריד.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקן ריאל מדריד רודריגו כובש. רויטרס
העלה את ריאל מדריד ליתרון. רודריגו/רויטרס

דקה 36: גול! פריצה מהירה של וינסיוס באגף שמאל הסתיימה בבעיטה לעמוד. ואלוורדה היה במקום כדי לבעוט את הריבאונד פנימה ולהעלות את ריאל מדריד ל-0:2.

דקה 83: גול! הלחץ של אתלטיקו הביא סוף סוף שער. נגיחה של אדר מיליטאו מכדור קרן פגעה בכתף של מריו הרמוסו וזה רק 1:2 לריאל מדריד.

דקה 90+1: כרטיס אדום! מריו הרמוסו, שכבש את השער לאתלטיקו, קיבל צהוב שני גבולי מאוד אחרי דחיפה ברחבה על דני סבאיוס.

שחקן אתלטיקו מדריד מריו הרמוסו. רויטרס
צימק את התוצאה עם הכתף והורחק. מריו הרמוסו/רויטרס
אלכס באנה שחקן ויאריאל כובש מול מרקו דמיטרוביץ' שוער סביליה. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
יחגגו גם מול סביליה? פינו ובאנה/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

ויאריאל - סביליה 1:1

אחרי שנחלה הפסד בכורה בליגה מול בטיס, ויאריאל חזרה לנצח דווקא על חשבון הפועל באר שבע במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג. שלושה ימים אחרי שהיתה בישראל, הצוללת הצהובה נקלעה לפיגור די מפתיע מול סביליה שנחלשה מאוד הקיץ, אך השכילה לחלץ לפחות נקודה. האורחים פתחו בסערה עם שער של אוליבר טורס כבר בדקה השמינית מבישול של מיודענו איסקו. בונו שוער סביליה הוחלף בהפסקה בגלל פציעה ודמיטרוביץ' המחליף שלו ספג כבר אחרי שש דקות משער של אלכס באנה, שנכנס בעצמו כמחליף בדקה ה-31 במקום לו סלסו שנפצע. המארחת הגבירה את הלחץ בדקות האחרונות וגם קיבלה פנדל (80) שבוטל אחרי צפייה נוספת ב-VAR. דאנג'ומה היה קרוב לכבוש בתוספת הזמן, אבל בעט מקרוב החוצה ומוראלס נעצר אצל דמיטרוביץ' ממש לפני השריקה לסיום.

seperator

משחקים נוספים בראשון:

אוסאסונה - חטאפה 2:0
לחטאפה: חואן איגלסיאס (30), פדרו אלברס סוסה (76).

ריאל בטיס - ג'ירונה 1:2
לבטיס: בורחה איגלסיאס (15, 71), לג'ירונה: ארנאו מרטינס (7)

ריאל סוסיאדד - אספניול 1:2
לסוסיאדד: אלכסנדר סורלות (17), ברייס מנדס (29), לאספניול: אדו אקספוסיטו (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully