וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל חוגגת ומחמיאה לילד הפלא שעשה היסטוריה: "כישרון ענק"

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 17:47

"יש מנטליות אחרת העונה", אמר ג'אקה לאחר ה-0:3 על ברנטפורד. וואנרי, שלא נולד כשאצטדיון האמירויות נחנך, הלהיב: "זה מגיע לו"

תקציר: ברנטפורד - ארסנל 3:0/ספורט1

ארסנל שבה היום (ראשון) לפסגת הפרמיירליג, כשהביסה את ברנטפורד 0:3 והמשיכה את פתיחת העונה המרשימה שלה. כעת היא יוצאת לפגרת הנבחרות מהמקום הראשון בטבלה - דבר שלא קרה לה זמן רב, והכל ערוך ומוכן לדרבי הגדול של לונדון בין התותחנים וטוטנהאם, במחזור הראשון אחרי פגרת הנבחרות (1 באוקטובר).

"אני מרוצה מאוד", סיכם מיקל ארטטה, שהפסיד בביקור הקודם שלו בברנטפורד 2:0, לפני 13 חודשים. "זה אף פעם לא קל לבוא לכאן ולנצח, אבל שלטנו במשחק. בשנה שעברה היה לנו פה יום רע, יום שבנה את האופי שלנו, למדנו לקח והשמכנו הלאה". על גרניט ג'אקה שהמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו אמר המנג'ר: "יש לו אופי, כולם מכבדים ומעריצים אותו. הוא עבר ימים לא פשוטים, שהפכו אותו לאדם טוב יותר ושחקן טוב יותר".

ג'אקה עצמו הוסיף ואמר: "יש לנו מנטליות אחרת העונה. אנחנו מתאמנים כמו שאנחנו משחקים, ויש לנו שחקנים איכותיים שיכולים לעשות את ההבדל, יש לנו איכות גדולה בחלק הקדמי".

גבריאל ז'סוס ששוב מצא את הרשת וחגג סטייל חברו לנבחרת ברזיל ויניסיוס אמר: "מההתחלה הראינו כמה אנחנו רוצים לנצח, יצרנו מצבים וכבשנו. החגיגה? זה היה בשביל אח שלי, ויניסיוס. הדברים הללו צריכים להיפסק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לצד הניצחון, הסיפור הגדול של המשחק הגיע מכיוונו של איתן וואנרי, שקם מהספסל בדקה ה-90 ובגיל 15 ו-181 יום, הפך לשחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג. ילד הפלא ניפץ את שיאו של הארווי אליוט (16 ו-30 יום), לאחר ששיחק בשורות נבחרת אנגליה עד גיל 16 כבר בגיל 14. "בבוקר הוא הולך לבית הספר", שרו אוהדי ארסנל לקשר הצעיר, שכלל לא נולד כשאצטדיון האמירויות נחנך.

"הוא כישרון ענק ואנחנו רוצים אותו איתנו", אמר מיקל ארטטה. "זה נהדר, וזה מגיע לו. הוא עשה עבודה מצוינת. היתה לי תחושת בטן איתו, פגשתי את הילד ואהבתי מה שראיתי. הוא התאמן איתנו כמה פעמים ואתמול היתה לי תחושה שאם תהיה הזדמנות, אתן לו לשחק. זה שולח מסר גדול על מי אנחנו כמועדון, אנחנו רוצים לתת הזדמנויות לצעירים. הדלתות שלנו פתוחות לשחקנים מוכשרים".

צפו בביצועיו של וואנרי מהקבוצות הצעירות של ארסנל

המנג'ר הוסיף ואמר: "זה עוד צעד, עוד חוויה, אולי הוא ייקח עכשיו שלושה צעדים אחורה אחרי שלקח צעד אחד קדימה, אבל זה הגיע לו. אמרתי לו אתמול שאני רוצה שיחווה איך זה מרגיש, לנסוע למלון, להיות ליד החבר'ה, ושיהיה מוכן. אתה מסתכל עליו ומבין שהוא מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully