וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שמסעירה את ברצלונה: "צ'אבי ממשיך את מהפכת ה-Z"

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 10:00

בברצלונה ממשיכים ליהנות משילוב הצעירים, שמפתיעים אפילו את צ'אבי, אבל מי שמשלמים את המחיר הם הכוכבים הוותיקים שמתייבשים על הספסל. אוהדי הקבוצה, כך נראה, תומכים במהלך

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9/ספורט1

ברצלונה ממשיכה את פתיחת העונה המרשימה שלה בליגה הספרדית, כשאתמול (שבת) הביסה 0:3 את אלצ'ה ועלתה לפחות זמנית לפסגה, כשהיום ריאל מדריד תשחק מול אתלטיקו בדרבי ותנסה שוב לעקוף אותה. בארסה השיגה ניצחון חמישי בשישה משחקים, ועם הפרש שערים 1:18 ויכולת אדירה של רוברט לבנדובסקי, אין ספק שיש אופטימיות בקבוצה. לראיה: אתמול היו בקמפ נואו 85 אלף צופים, נתון די חריג בברצלונה, לנוכח העובדה שמדובר במפגש מול יריבה לא ממש אטרקטיבית. "יש התלהבות גדולה בקרב הקהל, ואפשר אותה להרגיש באצטדיון, ברחובות", אמר צ'אבי בסיום, "יש ציפיות ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד. גם לשמור על צניעות, אבל עצם זה שהגיעו 85 אלף צופים מראה שיש התלהבות".

ממפיס דפאיי חוגג שער לזכות ברצלונה מול אצטדיון קמפ נואו המלא. רויטרס
ממפיס דפאיי חוגג שער לזכות ברצלונה מול אצטדיון קמפ נואו המלא/רויטרס
שחקני ברצלונה חוגגים. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
יש ממה להיות אופטימי. ברצלונה/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

מעבר להתלהבות מלבנדובסקי, בברצלונה כמובן מזהים את המשך מהפכת הצעירים של צ'אבי, שמכונה "מהפכת ה-Z", כשהיום ב"ספורט" הקטלאני מציינים את הצעירים שמשתלטים על הקבוצה, מהצעיר ל"מבוגר": אלחנדרו באלדה (18), גאבי (18), אנסו פאטי (19), פאבלו טורה (19), ארנאו טניאס (21), אריק גרסיה (21), פראן טורס (22), איניאקי פנייה (23), ז'ול קונדה (23), רונאלדו אראוחו (23), עוסמאן דמבלה (25).

המאמן אופטימי מהיכולת של הצעירים. "אף פעם לא מפסיק להדהים אותי איך בחור בגיל של באלדה משחק כמו שהוא משחק", אמר המאמן, "הוא הולך לתרום לנו הרבה.. פדרי? הוא כישרון על, מבין את המשחק, כמעט לא מאבד כדורים, מספק מסירות איכותיות, בגיל 19 הוא דומיננטי ביותר במשחק וחשוב עבורנו... אנסו? הוא במצב טוב, הוא הולך להיות חוליה חשובה מאוד. יש לנו תוכנית ואנחנו הולכים לשלב אותו באופן הדרגתי, אין לי ספקות לגביו".

ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס, ג'רארד פיקה: שלושת שחקניה הוותיקים של ברצלונה יושבים על הספסל. Eric Alonso, GettyImages
תמונה שאומרת הכל. אלבה, פיקה ובוסקטס על הספסל/GettyImages, Eric Alonso
"ספורט" הקטלאני מכתיר: "מהפכת ה-Z" בברצלונה. סריקה, צילום מסך
"ספורט" הקטלאני מכתיר: "מהפכת ה-Z" בברצלונה/צילום מסך, סריקה

מי שמשלמים את המחיר על שילוב הצעירים הם כמובן הוותיקים, כשאתמול בקרב אוהדי בארסה ברשתות כיכבה התמונה שבה ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס וג'רארד פיקה יושבים זה לצד זה על הספסל ומשוחחים. יחד עם סרג'י רוברטו, למעשה ארבעת הקפטנים של ברצלונה לא קיבלו ביחד אפילו דקה אתמול. עבור בוסקטס זו למעשה פעם שנייה שהוא לא פותח בליגה העונה, בעוד שני שחקני ההגנה הוותיקים פתחו למעשה רק פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully