וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלתה לפסגה: ברצלונה ניצחה 0:3 את אלצ'ה, צמד ללבנדובסקי

שני שערים של החלוץ הפולני (34 ו-48) ועוד אחד של ממפיס דפאי (41) הספיקו לקבוצתו של צ'אבי מול נועלת הטבלה שנותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של גונסאלו ורדו (14). הקטלאנים במקום הראשון לפחות עד הדרבי של מדריד מחר

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

המחזור השישי בליגה הספרדית המשיך היום עם ניצחונה של ברצלונה 0:3 על אלצ'ה, שהעלה זמנית את הבלאוגרנה לפסגת הטבלה, עד משחקה של ריאל מדריד מחר נגד אתלטיקו מדריד. במשחק המוקדם של היום, מאיורקה ניצחה 0:1 את אלמריה, ולנסיה גברה 0:3 על סלטה ויגו וראיו וייקאנו הפסידה 3:2 לאתלטיק בילבאו. אתמול (שישי) הפסידו ויאדוליד ושון וייסמן 1:0 לקאדיס.

גונסאלו ורדו שחקן אלצ'ה מקבל כרטיס אדום. רויטרס
הרחקה מוקדמת של קפטן אלצ'ה. גונסאלו ורדו/רויטרס

ברצלונה - אלצ'ה 0:3

הקטלאנים הגיעו למפגש מול אלצ'ה לאחר ההפסד 2:0 לבאיירן מינכן באמצע השבוע, וניצלו יכולת חלשה של נועלת הטבלה כדי לנצח ולעלות למקום הראשון באופן זמני, לפחות עד הדרבי של מדריד בין ריאל לאתלטיקו בראשון. האורחים נותרו בעשרה השחקנים כבר בדקה ה-14 אחרי שגונסאלו ורדו תפס את רוברט לבנדובסקי שהיה האחרון בדרך לשער וראה את הכרטיס האדום. החלוץ הפולני העלה את ברצלונה ליתרון בדקה ה-34 מבישול של אלחנדרו באלדה, אחרי לחץ אדיר על שערה של אלצ'ה. ממפיס דפאי הכפיל בדקה ה-41 אחרי בישול נוסף של המגן השמאלי. רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, פרנסיסקו רודריגס, מאמן אלצ'ה, הורחק לאחר ויכוח עם צוות השיפוט.

המחצית השנייה נפתחה בהמשך השליטה של ברצלונה, ושוב זה היה לבנדובסקי שהעלה את ברצלונה ליתרון של 0:3 עם שערו השני הערב והשמיני העונה בליגה הספרדית. הקצב ירד לקראת סיום המשחק, ועל אף החמצות רבות של שחקני ברצלונה וללא בעיטה אחת של אלצ'ה לשערו של מארק אנדרה טר שטגן לאורך כל המשחק, התוצאה נשמרה עד סיום. ניצחון קל של ברצלונה ששם אותה במקום הראשון, אלצ'ה עדיין ללא ניצחון העונה.

מהלך המשחק:

דקה 14: כרטיס אדום! קפטן אלצ'ה, גונסאלו ורדו, תפס את רוברט לבנדובסקי שדהר אחרון לשער והורחק. אלצ'ה נותרו בעשרה שחקנים.

דקה 34: גול! התקפה נהדרת של ברצלונה הסתיימה עם כדור רוחב מדויק של אלחנדרו באלדה ולבנדובסקי דחק מקרוב פנימה כדי להעלות ליתרון. 0:1 לברצלונה.

דקה 41: גול! עוד מהלך נפלא של באלדה על הקו מגיע לממפיס שבסיבוב גדול על שחקן ההגנה של אלצ'ה משתחרר ובועט בעוצמה לרשת העליונה. 0:2 לברצלונה.

דקה 44: שער של פדרי נפסל בעקבות נבדל של הקשר הספרדי אחרי בעיטה של לבנדובסקי למשקוף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ברצלונה ממפיס דפאי. רויטרס
כבש שער יפיפה. ממפיס דפאי/רויטרס

דקה 41: גול! עוד מהלך נפלא של באלדה על הקו מגיע לממפיס שבסיבוב גדול על שחקן ההגנה של אלצ'ה משתחרר ובועט בעוצמה לרשת העליונה. 0:2 לברצלונה.

דקה 44: שער של פדרי נפסל בעקבות נבדל של הקשר הספרדי אחרי בעיטה של לבנדובסקי למשקוף.

דקה 48: גול! לבנדובסקי ניצל הרחקה רעה ברחבת אלצ'ה וכבש את השני שלו היום. 0:3 לברצלונה.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. רויטרס
צמד לחלוץ הפולני. רוברט לבנדובסקי/רויטרס
חלוץ ויאדוליד שון וייסמן. Angel Martinez, GettyImages
פספס. וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

ויאדוליד - קאדיס 1:0

שון וייסמן פתח לראשונה בהרכב קבוצתו, אך ויאדוליד שלו אכזבה גם מול נועלת הטבלה שלא כבשה ולא השיגה נקודה עד הערב, ובכך ממשיכה הספירה - מאז 2017 לא הצליחה לנצח ויאדוליד את קאדיס. החלוץ הישראלי דווקא הגיע למספר מצבים: הראשון בדקה ה-38, כשהמשיך בנגיעה אחת כדור רוחב מאגף ימין, אך לא היה מספיק מדויק. על סף השריקה למחצית התרומם היטב לכדור קרן, אולם נגח ישר לידיו של חרמאיס לדסמה. שוער האורחת עצר אותו פעם נוספת בדקה ה-60, ואז שוב בדקה ה-69, לפני שהוחלף בדקה ה-90. מהספסל, ראה את אלברו נגרדו הוותיק מכריע עם שער ניצחון, שתי דקות בתוספת הזמן, לאחר יציאה רעה מאוד של סרחיו אסנחו. אכזבה גדולה לווייסמן וחבריו, שינסו להתאושש אחרי פגרת הנבחרות, עם משחק חוץ מול חטאפה.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

משחקים נוספים:

שבת:

מאיורקה - אלמריה 0:1
כבש למאיורקה: פאבלו מפאו (25).

ולנסיה - סלטה ויגו 0:3
סאמו קאסטייחו (37), מרקוס אנדרה (82) ואנדרה אלמיידה (90+3) כבשו לוולנסיה, שהנחילה לסלטה הפסד שני רצוף.

אתלטיק בילבאו - ראיו וייקאנו 2:3
לאתלטיק בילבאו: אינאקי וויליאמס (15), אויאן סאנסט (28), ניקו וויליאמס (33). לראיו וייקאנו: אוסקר טרחו (5), רדאמל פלקאו (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully