וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיחה הכי גרועה שלה זה 12 שנה: נאגלסמן ובאיירן מאבדים סבלנות

הבווארים לא ניצחו ארבעה מחזורים ברצף וזה דבר שלא קרה להם מאז 2001, המאמן נשאל אם הוא מתגעגע ללבנדובסקי ולא הסתיר את כעסו. וגם: הבעיה של סאדיו מאנה

תקציר: אאוגסבורג - באיירן מינכן 0:1/ספורט1

הניצחון על ברצלונה בליגת האלופות יצר את הרושם שבאיירן מינכן עומדת לחזור לעצמה, אלא שאז הגיע הפסד חוץ 1:0 לאוגסבורג אתמול (שבת), והקולות במועדון הבווארי חזרו להישמע כאילו האלופה במשבר, בתום המחזור הרביעי ברציפות בו היא לא מנצחת - דבר שלא קרה מאז 2001.

באיירן סיימה משחק בונדסליגה מבלי לכבוש לראשונה מאז פברואר 2020, ובכך שמטה רצף של 87 משחקי ליגה בהם מצאה את הרשת. מי שעצרה את הרצף השיא הקודם של האימפריה ממינכן, שהגיע עד ל-66 משחקים והסתיים ב-2014, הייתה אותה אוגסבורג. בסך הכל עומדת הקבוצה של יוליאן נאגלסמן על 12 נקודות מ-21 אפשריות, וזו פתיחת העונה הכי גרועה שלה זה 12 שנים.

מתייס דה ליכט, יוזואה קימיש, שחקני באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
הפתיחה הכי גרועה זה 12 שנה. דה ליכט וקימיש/GettyImages, Alexander Hassenstein

העצבים של אוליבר קאן ביציע

ב"בילד" התייחסו לעצבים הברורים שהפגין המנכ"ל אוליבר קאן ביציע וסיפרו כי כבר לאחר ה-0:2 על ברצלונה ביום שלישי האחרון, שוער העבר נכנס לחדר ההלבשה והזהיר את שחקני באיירן משאננות לקראת אוגסבורג.

כמובן שעיקר השאלות שהופנו לנאגלסמן ולמנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' היו קשורות לעמדת החלוץ המרכזי, שלא הוחתם בה אף שם גדול בקיץ אחרי שרוברט לבנדובסקי עזב. "אין לי מה לחשוב על זה כשחלון ההעברות סגור. אנחנו מסוגלים לכבוש ויש לנו את השחקנים המתאימים לזה. רק צריך סיומת טובה יותר במצבים שלנו", אמר סליהמידז'יץ' ל"בילד".

נאגלסמן, מצדו, היה פחות סבלני בנוגע לנושא החלוץ: "מה זה משנה אם אגיד שחסר לנו 9 או לא? אם אגיד שלא, יגידו שאני לא מכיר בבעיה. אם אגיד שכן, יגידו שאני מתגעגע ללבנדובסקי. חוץ מ'צ'ופו' (מוטינג) על הספסל, לא היה לנו היום 9 קלאסי בסגל". המאמן, שיקווה למצוא פתרונות במהלך פגרת הנבחרות, הוסיף: "המון דברים צריכים להשתנות. אני הולך לחשוב על עצמי, על המצב, על הכל".

סאדיו מאנה, באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE, GettyImages
"כרגע נראה זר למשחק". מאנה/GettyImages, CHRISTOF STACHE

סאדיו מאנה היה אמור להיות זה שיספק לבאיירן תפוקה בהתקפה, אך בינתיים הסנגלי לא מוצא את עצמו, ופרשן "סקיי גרמניה" דידי המאן ביקר אותו ואת הקבוצה כולה: "באיירן משחקת באזורים שלא מכאיבים ליריבה. אף אחד לא נכנס לרחבה. יש יותר מדי קוסמים שרוצה לנצוץ. קל מדי לפגוע בה כרגע", אמר מי ששיחק בקבוצה הבווארית בשנות ה-90', "כשלבנדובסקי היה שם, כולם ידעו מה הם צריכים לעשות. הם הביאו כוכב בינלאומי כמו מאנה, שכרגע נראה זר למשחק. נכון לעכשיו זאת לא קבוצה בעיניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully