וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון חגג וצעק על הבמה "אאנוס בברוטאליות", הגולשים נגעלו

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 8:51

הבעלים לשעבר של מכבי פתח תקוה חגג יום הולדת באירוע מלא "כוכבים". בסרטון ויראלי הוא נראה עומד לצד עומר אדם על הבמה, וצועק את המשפט שעורר תגובות נזעמות

עמוס לוזון על הבמה במסיבה: "אאנוס בברוטאליות"/אינסטגרם

חובבי הכדורגל מכירים היטב את עמוס לוזון מימיו הסוערים במכבי פתח תקוה ולא מופתעים מסגנון הדיבור שלו, אבל לאחרונה גם בקרב הציבור הרחב מתחילים להכיר את לוזון, שהפך בשנים האחרונות לאיש עסקים מצליח, שמתרועע עם לא מעט מפורסמים ומפורסמות ונשוי למפיקה וכוכבת הריאליטי לשעבר אירית רחמים.

בסוף השבוע עמוס לוזון ערך מסיבה, שבה הופיעו כמה מהזמרים הבולטים בישראל, וביניהם עומר אדם, אייל גולן ונועה קירל. כמו כן נכחו באירוע שלום מיכאלשווילי, אדל בספלוב וכאמור עוד כמה כוכבנים מקומיים.

בסרטון שהופץ ברשת נראה עומר אדם על הבמה ומשוחח עם לוזון. לוזון אומר לו "גם איל פה", ואדם עונה: "אוקיי, אז רק אני כאילו ז**נו אותי?... אם אתה לא תעלה את כולם לבמה...". לוזון הגיב לדברים, ואמר: "מי שלא יעלה על הבמה, אני אאנוס אותו בברוטאליות".

עמוס לוזון במסיבת יום ההולדת שלו לצד הזמרת נועה קירל. חשבו האינסטגרם של אור לוזון, צילום מסך
עמוס לוזון במסיבת יום ההולדת שלו לצד הזמרת נועה קירל/צילום מסך, חשבו האינסטגרם של אור לוזון
עמוס לוזון לצד איל גולן במסיבת יום ההולדת. חשבון האינסטגרם של אדל בספלוב, צילום מסך
עמוס לוזון לצד איל גולן במסיבת יום ההולדת/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של אדל בספלוב

האמירה הזאת של לוזון התקבלה בגיחוך על ידי הנוכחים, אבל ברשת כצפוי הגיבו בגועל ובזעזוע למשפט. כזכור, לפני שבוע עומר אדם היה מעורב בפרשייה ויראלית אחרת, כאשר עמד על הבמה של לצד הכלה מורן בן אסולין, ורבים תהו למה את בן אסולין הרשת קטלה ואילו לוזון מקבל יחס סלחני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully