וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר בישל למסי, פריז סן ז'רמן ניצחה 0:1 בחוץ את ליון

ניצחון 10 ב-11 משחקים העונה בכל המסגרות לאלופה, הארגנטינאי הכריע (5). רק 1:1 למארסיי השנייה מול ראן, בלם ניס הורחק תוך תשע שניות וקבע שיא ליגה

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9/ספורט1

אחרי הניצחון בחיפה ולפני פגרת הנבחרות, פריז סן ז'רמן פתחה הערב (ראשון) פער של שתי נקודות על פני מארסיי בפסגת הליגה הצרפתית, לאחר שניצחה 0:1 בחוץ את ליון משער של ליאונל מסי. מארסיי נעצרה עם 1:1 ביתי מול ראן וכך גם לאנס עם 0:0 בנאנט. ניס הפסידה 1:0 לאנז'ה עם האדום המהיר בתולדות הליגה ומונאקו ניצחה 0:3 בחוץ את ריימס. ניצחון בכורה לנועלת הטבלה אז'קסיו.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
עקף את כריסטיאנו רונאלדו בעוד קטגוריה. ליאונל מסי חוגג/רויטרס

ליון - פריז סן ז'רמן 1:0

ניצחון שישי ברציפות לאלופה, שב-11 משחקיה תחת כריסטוף גאלטייה רשמה 10 ניצחונות בכל המסגרות ותיקו בודד (1:1 ביתי מול מונאקו). אשרף חכימי חזר להרכב ופביאן רואיס פתח לראשונה אחרי הבישול ב-1:3 על מכבי חיפה, אבל פ.ס.ז' לא שינתה שיטה, המשיכה עם שלישיית הכוכבים וקיבלה תמורה כבר בדקה החמישית. ניימאר הכין, ליאונל מסי בעט באלגנטיות אל הרשת וחגג שער 672 בקריירה ללא פנדלים - אחד יותר מכריסטיאנו רונאלדו בקטגוריה הזו. ליון הגיעה לכמה מצבים, בעיקר אחרי שג'אנלואיג'י דונארומה תפס אוויר, אבל לא השכילה להשוות ורשמה הפסד שלישי ברציפות שלא מוסיף למעמדו המעורער ממילא של פטר בוס. שער של סרחיו ראמוס נפסל בתוספת הזמן אחרי שהיה בנבדל בזמן שאנתוני לופס הוציא מהחיבורים בעיטה חופשית של מסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטיב מנדנדה שוער ראן. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
קיבל אהבה ולקח נקודה. סטיב מנדנדה בוולודרום/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

מארסיי - ראן 1:1

בניגוד לליגת האלופות, שם הפסידה בשני משחקיה, בליגה סופרת מארסיי חמישה ניצחונות רצופים ונושפת בעורפה של היריבה המושבעת פ.ס.ז', אבל היום היא נעצרה על ידי ראן. האורחת שואפת גם היא לצמרת הגבוהה אחרי שפספסה בעונה שעברה את הכרטיס לצ'מפיונס ליג, אבל מתקשה במשחקי החוץ וסופרת כבר שבעה רצופים ללא ניצחון בליגה. ראן הוליכה משער עצמי של מתאו גנדוזי בדקה ה-25, אבל הקשר תיקן בדקה ה-52 כשהכניע בנגיחה אחרי קרן של ז'ורדן ורטו את סטיב מנדנדה, חברו לקבוצה בעונה שעברה שהיה שיאן ההופעות של מארסיי ועזב אותה בקיץ אחרי 15 שנה (שתי קדנציות).

אוסקר גרסיה מאמן ריימס. FRANCOIS NASCIMBENI/AFP, GettyImages
התחינות לא עזרו. אוסקר גרסיה/GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI/AFP

ריימס - מונאקו 3:0

הקבוצה מהנסיכות לא נתנה להפסד הביתי המפתיע לפרנצווארוש בליגה האירופית להפריע לה בליגה, שם היא ברצף של שלושה ניצחונות. בראדלי לוקו הורחק כבר בדקה ה-22 ולקבוצה של אוסקר גרסיה היה קשה בחיסרון מספרי, אותו ניצל אלכסנדר גולובין שנגח מקרוב פנימה בדקה ה-47. מונאקו החמיצה עד שלוש דקות לסיום, אז טאקומי מינאמינו כבש שער בכורה ולאחר מכן גם הספיק לבשל לקפטן וויסאם בן ידר (90).

ז'אן-קלר טודיבו שחקן ניס לאחר הרחקתו. Clement MAHOUDEAU / AFP, GettyImages
מקלחת מהירה מזו לא הייתה. ז'אן-קלר טודיבו יורד מהמגרש/GettyImages, Clement MAHOUDEAU / AFP

ניס - אנז'ה 1:0

ז'אן-קלר טודיבו, בלם ברצלונה לשעבר, נחשב לאחד העוגנים של ניס, אבל היום נכנס לספרי ההיסטוריה עם רגע מביך במיוחד: כרטיס אדום אחרי תשע שניות בלבד. לטענת השופט, ההכשלה הייתה מניעה של מצב הבקעה ודאי והוא הרחיק מיד את טודיבו, חרף התחינות של דאנטה ושאר השחקנים. בכך נקבע שיא חדש בליגה הצרפתית, כשההרחקה הכי מהירה עד היום הייתה 40 שניות מפתיחת המשחק (מקסים ספאנו מטולוז מול ליל בדצמבר 2014). המארחת לא החזיקה מעמד ונענשה על ידי נביל בנטאלב שמצא את החיבורים בדקה ה-43. חברו סופיאן בופאל ראה צהוב שני בדקה ה-64, אבל אנדי דלור נעצר בקורה וניס לא מצאה שוויון. ניצחון שני רצוף לאנז'ה וראשון בניס מאז מאי 2017. המארחת עם הפסד רביעי העונה ולוסיאן פאבר בצרות.

משחקים נוספים

נאנט - לאנס 0:0

קלרמון - טרואה 3:1
לקלרמון: ז'והאן גסטיין (4). לטרואה: מאמה באלדה (23 ו-54), רנו ריפאר (83)

ברסט - אז'קסיו 1:0
לאז'קסיו: רומן המומה (65)

בשבת:

מונפלייה - שטרסבורג 1:2
למונפלייה: ארנו נורדן (17), טז'י סבאנייה (90+5 בפנדל). לשטרסבורג: חביב דיאלו (85)

ליל - טולוז 1:2
לליל: ג'ונתן דייויד (5), אדם אונאס (53). לטולוז: פראס חאיבי (48)

המחזור השמיני נפתח ביום שישי עם ניצחונה של לוריין המפתיעה 1:3 בחוץ על אוקזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully