וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אבדיה לא ישפר את הקליעה, לוושינגטון תהיה בעיה התקפית"

כתב הוויזארדס סימן את המפתח לשדרוג מעמדו של הישראלי ברוטציה: "אני יכול לראות אותו בחמישייה, אבל הוא צריך לקלוע יותר טוב"

נבחרת ישראל אמנם כשלה באליפות אירופה והודחה בשלב הבתים, אולם מבחינתו של דני אבדיה זה היה טורניר יותר מסביר ברמה האישית, בו הפורוורד הישראלי רשם ממוצעים של 14.6 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים. שחקנה של וושינגטון וויזארדס מקווה כי היכולת שגילה תקנה לו מקום גבוה יותר בהיררכיה של הקבוצה מבירת ארצות הברית, ואתמול (חמישי) סימנו ב"אתלטיק את המפתחות לכך".

הכתב ג'וש רובינס, שמסקר את הוויזארדס, ענה לשאלות גולשים ואחת נגעה לסיכוייו של אבדיה לחזור לחמישייה הפותחת. "אני יכול לראות את דני אבדיה בתור הסמול פורוורד הפותח, כי הוא היה מוסיף לחמישייה הראשונה בהגנה ובהנעת הכדור", כתב רובינס, "הוא גם לא זקוק להרבה זריקות. המפתח מבחינת אבדיה יהיה לשפר את הקליעה מהמקום, במיוחד לשלוש. אם הוא לא ישתפר כקלע, זה יצור לוושינגטון בעיה בהתקפה כשבראדלי ביל והשאר יהיו על המגרש".

העיתונאי הבהיר: "אני מעריך שוויל בארטון יפתח את העונה בתור הסמול פורוורד הראשון ברוטציה, במיוחד כי הוא וטרן מוכח, אבל אני אוהב את הרעיון של בארטון כתוספת התקפית לחמישייה השנייה ואבדיה כחיזוק הגנתי לחמישייה הפותחת".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Ronald Martinez, GettyImages
צריך לקלוע יותר טוב. דני אבדיה/GettyImages, Ronald Martinez

הוויזארדס, אגב, יחלו את קדם העונה ב-24 בספטמבר בסגל מלא, ורובינס דיווח אמש כי זה כולל את אבדיה למרות שהישראלי סחב פציעה במפשעה במהלך היורובאסקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully