וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תערוך אימון מסכם בצפון, ברדע יפתח מול האקסית

בן שמעון לא צפוי לבצע מול ריינה שינויים ב-11 לאחר התיקו מול מכבי תל אביב, אך יעבוד עם שחקניו על הצד המנטלי במטרה שהקבוצה לא תקרוס כפי שקרה לה אחרי הניצחון בבאר שבע. אלאבי צפוי לעלות להופעת בכורה מחודשת. מימר: "אחד המשחקים הקשים בליגה" (שבת, 19:30)

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט1

בני ריינה

העולה החדשה מחפשת ניצחון ליגה היסטורי בליגת העל, לאחר שהשיגה עד כה שתי נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות. בקבוצה הביעו שביעות רצון מהתיקו שהושג במחזור הקודם בקרית שמונה וכעת ינסו לברוח מהקו האדום. שרון מימר יחסר את הבלם הפצוע סמביניה, שנפגע בברכו במשחק הקודם ואינו כשיר, ובמקומו במרכז ההגנה יפתח ניר ברדע, שיפגוש את האקסית במדיה שיחק מספר עונות. מופלאח שלאעטה ימשיך בעמדת המגן הימני, כאשר יניב בריק יתופקד שוב לצידו של רוסלן ברסקי בקישור האחורי.

"אנחנו משחקים מול קבוצה טובה מאוד, קבוצה מאומנת שפתחה טוב את הליגה", אמר מימר. "זו קבוצה שניצחה את באר שבע ועשתה תיקו מול מכבי תל אביב, אז אין ספק שזה אחד המשחקים הקשים בליגה. עשינו הרבה דברים טובים במשחק האחרון נגד קרית שמונה, וגם כמה דברים לא טובים. עבדנו ותיקנו את זה, הכנו את עצמנו לקראת היתרונות של אשדוד וראינו גם את החולשות שלהם. אני מאמין שנמשיך בדרך שהתחלנו במשחק האחרון ומקווה לצאת עם תוצאה טובה".

הרכב משוער: אריק ינקו, מופלאח שלאעטה, לוקאס שפנדלהופר, ניר ברדע, דולב אזרואל, יניב בריק, רוסלן ברסקי, ריצ'רד בואטנג, לזאר יובאנוביץ', אחמד עאבד, שלומי אזולאי.

ניר ברדע שחקן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
מפגש עם האקסית. ברדע/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד יצאה כבר היום צפונה לקראת המשחק מול בני ריינה מחר (שבת, 19:30). השחקנים ישהו עד המשחק במלון בנוף הגליל ויקיימו היום אחר הצהריים את האימון המסכם במגרש בעפולה.

רן בן שמעון נוטה לשמור על ה-11 שפתחו בתיקו מול מכבי תל אביב בשבת, כאשר המסר שצפוי לעבור לשחקנים הוא לא לחזור על מה שהיה אחרי הניצחון בטרנר על הפועל באר שבע. כזכור, ידעה אשדוד לנצח בבאר שבע, אבל כעבור שלושה ימים הגיעה למשחק מול הפועל ירושלים וספגה שלישייה כואבת. במ.ס. אשדוד ינסו לעבוד עם השחקנים על הצד המנטלי כדי שהם יידעו לנחות לקרקע אחרי התיקו שעשו מול מכבי תל אביב. "אם אנחנו רוצים לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו העונה, ניצחון בחוץ על בני ריינה צריך להיות שאיפה ברורה שלנו כמועדון", אמרו הבוקר בקבוצה.

הקשר הברזילאי לוקאס סלינאס ימשיך להיעדר בגלל פציעה. הקשר הגנאי סמואל אלאבי שחתם רשמית באמצע השבוע יערוך הופעת בכורה בליגה אחרי שנרשם במקום הקשר מרטין נדזי שעבר להפועל רמת גן.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, דויד קופרמן, נאור סבג, ז'ורדן סבן, מוחמד כנעאן, עוז בילו, אבנעזר ממאטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סמואל אלאבי שחקן מ.ס. אשדוד לפני יוג'ין אנסה שחקן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
צפוי לערך בכורה מחודשת במהלך המשחק. אלאבי/לירון מולדובן

טריוויה

* מכבי בני ריינה כבשה בשלושת המחזורים האחרונים, אבל עדיין מחפשת ניצחון ראשון בתולדותיה בליגת העל.

* גם מ.ס. אשדוד עם שלושה שערים עד כה, אבל בשני המחזורים האחרונים לא מצאה את הרשת.

* רן בן שמעון ניצח את שרון מימר בשלושה מחמשת המפגשים ביניהם כמאמנים ועוד אחד הסתיים בתיקו, אבל באחרון הפסיד לו 1:0 (בבית עם אשדוד לבני סכנין בעונה שעברה).

* ניר ברדע גדל במ.ס. אשדוד וכבש במדיה ארבעה שערים בליגת העל. זו הפעם הראשונה שישחק מולה.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: גרין
קהל: 1016

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully