וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני על זהבי: "צריכים לקבל את הבחירה להיות לבד בחדר"

15.9.2022 / 17:30

לפני בית"ר בשבת, קפטן מכבי תל אביב הגן על החלוץ אחרי הפיצוץ בנבחרת: "שני הצדדים נכנסו לפינה. מגיע לערן להיפרד יפה ולקבל תשואות". איביץ': "פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה, גם אני ישנתי לבד בנבחרת. זה קורה בכל אירופה הסגל? חסר לי איזון"

סיכום גולים ליגת העל - מחזור 4/ספורט1

מכבי תל אביב איבדה נקודות ראשונות העונה בשבת שעברה כאשר סיימה ב-0:0 באצטדיון הי"א נגד מ.ס. אשדוד, אבל בסוף השבוע היא חוזרת לאצטדיון בלומפילד והיא תקווה לשוב למסלול הניצחונות כאשר תארח את בית"ר ירושלים (שבת, 20:30). כל הכרטיסים למשחק אזלו ועל כן במועדון מצפים לכמעט 30 אלף צופים, יחד עם אוהדי בית"ר ירושלים שצפויים למלא את שערים 4-5 מאחורי השער.

הקפטן שרן ייני התייצב היום למסיבת עיתונאים ובמהלכה התייחס גם לפרשת ערן זהבי, שכידוע נותר מחוץ לסגל נבחרת ישראל בגין סירובו לחלוק חדר בבית המלון עם אחד משחקני הנבחרת.

"אני השחקן שאולי הכי לא מתאים לשאול את הדברים האלה. אני הרבה שנים ישן לבד בגלל בעיות שינה שיש לי. לפעמים יש גם שחקנים שמתפללים וקמים מוקדם יותר ומדליקים את האור. כל מה שקשור לענייני השינה הוא קשה. אישית, בתור אחד שהיה בחדר לבד בנבחרת, דעתי היא שצריכים לקבל את הבחירה להיות לבד", אמר ייני והגן על חברו לקבוצה. "אני הייתי מעדיף להיות עם בן זוג בנבחרת ובמכבי, אבל ספציפית איתי לא נוח לישון. אני לא חושב שזה פרנציפ, שני הצדדים נכנסו לאיזו פינה בסוף מבאס שערן לא יהיה חלק מהנבחרת. באסה לכל אוהבי הנבחרת. מגיע לערן לקבל את התשואות שלו בפרידה יפה".

הבלם המשיך: "ערן יש לו נטייה להרגיש שהכל נגדו. הוא דווקא טוב בהתמודדות עם מצבים לא פשוטים. כולנו מאוד מאמינים באופי שלו כשחקן, ברמה המקצועית והאישית. עושה לנו טוב כשהוא על המגרש ואנחנו סומכים עליו, בין אם יבקיע או לא".

על תצוגת הקהל באשדוד והמעידה במשחק עצמו: "עדיין לא ראיתי תצוגה כזאת. הרגשנו פנטסטי ותמיכת האוהדים חשובה לנו. כיף שהם מחוברים ורוצים כל כך בהצלחת הקבוצה, שהם ממלאים את המגרש הזה. מצפים לראותם גם בבלומפילד. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו. אין מה להיות לחוצים, בספורט אי אפשר להבטיח תמיד ניצחונות. אשדוד קבוצה מצוינת, הגענו למצבים טובים וגם הם. אנחנו לא דואגים".

בנוגע לעיכוב בהחתמת שחקני חיזוק הוסיף ייני: "אני חושב שמאוד מאמינים במי שנמצא פה, אני לא אומר סתם. אנחנו תמיד רוצים לצרף עוד שחקנים טובים, אבל אני בטוח שההנהלה והבעלים מאוד סומכים על השחקנים שנמצאים פה ויכולים וצריכים להביא את התוצאות. באירופה קרה מה שקרה נגד ניס, אבל גם שם זה היה בגלל בעיטה מרחוק לחיבור. אנחנו יודעים שרוצים להביא שחקנים, ואם יגיעו אז יגיעו - אנחנו נשמח".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. אודי ציטיאט
גם הוא תמך בזהבי. ולאדן איביץ'/אודי ציטיאט

המאמן ולדימיר איביץ' סירב בהתחלה להתייחס לנושא ערן זהבי ואמר בקצרה: "אנחנו כאן כדי לדבר על המשחק הקרוב. זה מוזר, אבל אני מאמן מכבי תל אביב ואני מכבד את החלטות המאמן והצוות של נבחרת ישראל. זה מוזר מבחינתי, אבל זה לא ענייני. אני יודע מיהו ערן זהבי, כולם יודעים מה הוא עשה וכמה הוא תרם למען הנבחרת".

לאחר מכן, איביץ' התבטא בצורה חריפה יותר: "זאת פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה. כשאני הייתי שחקן נבחרת, בשנים האחרונות של הקריירה שלי, גם אני העדפתי לישון לבד. יום אחד קמתי והתנהגתי כמו משוגע, עשיתי חוזים עם המועדונים שלי, שאחד הסעיפים הוא שאני רוצה לישון לבד בבתי מלון. זה לא רק אני. בכל אירופה זה קורה, כולם יגידו לך את זה. ישב לפניי שחקן שאמר שהוא מעדיף לישון עם מישהו והוא רוצה שיהיה מישהו לידו, כל שחקן מרגיש אחר ויש לו העדפות שונות. חלקם רוצים להיות לבד".

לקראת בית"ר ירושלים אמר הסרבי: "מבחינתי זה כמו דרבי. מדובר במועדון גדול וזה לא משנה כיצד הם פתחו את העונה. אני יודע מהי תוצאה טובה עבורנו, וזה שאנחנו נהיה מוכנים ל-90 דקות ונשחק בקצב גבוה מהפתיחה ועד הסיום, על זה גם עבדנו השבוע. המטרה שלנו היא לשחק טוב יותר ולנצח. המשחק באשדוד היה קשה, זה מגרש שאף פעם לא קל בו".

על הסגל הקיים: "אף פעם לא אמרתי שאני לא מרוצה, אבל חסר לי איזון בסגל. אנחנו מחפשים להתחזק, יש עמדות שאנחנו צריכים להתחזק בהן, אבל זה לא אומר שאני לא מרוצה ממה שיש כאן. אני מנסה להיות קרוב לכל השחקנים על המגרש ומחוצה לו כי זו העבודה שלי, אבל נותרו לנו שבועיים ואנחנו רוצים להתחזק - אם נמצא את השחקן המתאים שיכול לעזור לנו".

על המשחק בין מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן: "אני מברך אותם על העלייה לליגת האלופות, הם עשו עבודה טובה בשלבי המוקדמות".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

כידוע, מכבי תל אביב עדיין נמצאת בעיצומו של מו"מ מתקדם עם פיזה לצירוף יונתן כהן ויכדוע לקבוצה גם מקום להתחזק בשחקן זר נוסף אחרי עזיבות ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה. מפגרת הנבחרות תשוב מכבי תל אביב ב-1 באוקטובר למשחק חוץ נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully