וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה משוכנעים: "המעבר של יונתן כהן יהפוך היום לרשמי"

בארץ המגף טוענים שהקדנציה המאכזבת של החלוץ בפיזה קרובה לסיום. אחרי מו"מ ארוך, מכבי תל אביב אמורה להחזירו לקרית שלום

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

באיטליה משוכנעים שהמגעים האורכים בין פיזה למכבי תל אביב בנוגע ליונתן כהן, יבשילו היום (רביעי) לכדי חתימה ושחקן ההתקפה ישוב לקרית שלום אחרי עונה לא מוצלחת בסרייה B. ב"קאלצ'ומרקאטו" כתבו הבוקר: "זה עניין של שעות בלבד עד שהעזיבה של יונתן כהן את פיזה תהפוך לרשמית".

פיזה רכשה את השחקן בן ה-26 ממכבי תל אביב תמורת 2.2 מיליון יורו ולאורך השבועות האחרונים ניהלה מול הצהובים מו"מ עיקש. האיטלקים קיוו להשיג בחזרה את מלוא ההשקעה וכשהבינו שלא יצליחו, הם ניסו למקסם את הרווח. במהלך השיחות, מכבי הציעה לוותר על התשלום השני בסך 1.1 מיליון יורו, כך שמעשית פיזה שילמה עליו 1.1 מיליון ולא 2.2.

כהן עצמו הבהיר כבר לפני כמה שבועות שהוא מאוד רוצה לחזור לקרית שלום. אם בעבר היה נדמה שהוא מתלבט או רוצה להמשיך בפיזה, בהמשך הגיע שינוי גדול מהכיוון שלו והוא החליט לשוב לקבוצה שאיתה זכה בשתי אליפויות וגביע אחד כשחקן משמעותי.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בישראל זה עבד יותר טוב. כהן/מאור אלקסלסי

כהן רשם 27 הופעות במדי פיזה (26 בעונה שעברה ועוד 7 דקות כמחליף בעונה הנוכחית). הוא כבש 4 שערים, אבל לא הצליח להטביע חותם בקבוצה האיטלקית והקדנציה שלו בארץ המגף - אם אכן הגיעה לסיומה - תוכתר כאכזבה גדולה.

כהן פתח בהרכב רק 11 פעמים, השלים 90 דקות רק במשחק אחד ובקושי שותף בפלייאוף העלייה בתום העונה שעברה. מסיים את הפרק שלו באיטליה עם 1,019 דקות ב-27 הופעות, ממוצע של 37.7 דקות בלבד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully