וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציעה לפיזה: ביטול התשלום השני תמורת יונתן כהן

1.9.2022 / 11:55

האיטלקים אמורים להעביר תשלום שני בגובה 1.1 מיליון יורו. הצהובים הציעו לוותר על הסכום בתמורה לשחקן ההתקפה, אבל פיזה מתעקשת להחזיר את מלוא ההשקעה. כהן מקווה שהצדדים יגיעו לפתרון שבמסגרתו הוא יעשה את הדרך חזרה לקרית שלום

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לנהל מו"מ מואץ במטרה לצרף את יונתן כהן ולוואלה! ספורט נודע שצהובים מציעים לפיזה ויתור על התשלום השני על שחקן ההתקפה תמורתו.

הקבוצה מטוסקנה רכשה את כהן ממכבי תל אביב בקיץ שעבר תמורת 2.2 מיליון יורו שהיו מיועדים להיות מועברים בשני תשלומים שווים של 1.1 מיליון יורו. הצהובים כבר קיבלו את התשלום הראשון בעונה שעברה והם אמורים לקבל את התשלום השני, 1.1 מיליון יורו, החודש.

ההצעה של מכבי תל אביב היא כאמור לוותר לפיזה על התשלום הקרוב ובתמורה לקבל את כהן, אבל הקבוצה האיטלקית שכבר שילמה 1.1 מיליון יורו, מתעקשת כרגע להחזיר את ההשקעה במלואה: כלומר למכור את הישראלי באותו סכום בו היא קנתה אותו.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם שרן ייני. ברני ארדוב
מאוד רוצה לחזור. כהן/ברני ארדוב

כרגע פיזה עומדת על שלה ומחזיקה בעמדה שלה בקשיחות, אבל המו"מ בין הצדדים נמשך. כהן שיחק 7 דקות במחזור הראשון של הסרייה B ובשני המשחקים הבאים לא נכלל בסגל - מה שלפחות על הנייר משחק לטובתה של מכבי תל אביב.

כהן עצמו מאוד רוצה לחזור לקרית שלום. אם בעבר היה נדמה שהוא מתלבט או רוצה להמשיך בפיזה, כעת יש רצון גדול מהכיוון שלו לשוב לקבוצה שאיתה זכה בשתי אליפויות וגביע אחד כשחקן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully