וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ השווה את ארלינג הולאנד לקרויף, אבל לא כולם בסיטי מתלהבים

הנורבגי כבש עוד שער ניצחון וירטואוזי והמשיך את פתיחת העונה המופלאה, דה בראונה הגיב בצורה מוזרה: "תעשו מה שאתם רוצים, גם אגוארו היה גדול"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

מנצ'סטר סיטי סערה אתמול (רביעי) אחרי הניצחון 1:2 על בורוסיה דורטמונד, וגם מאמן סיטי פפ גווארדיולה נראה טעון בסיום כשגם במהלך חגיגות הניצחון והמהפך על היריבה הגרמנית הוא נראה מתווכח עם השופט ומעיר לו.

מי שכבש את שער הניצחון הוא ארלינג הולאנד, הסקורר הנורבגי הבלתי נגמר, שכבש הפעם בקפיצה וירטואוזית באוויר ובעיטת קראטה סטייל זלאטן. "כשהוא כבש ככה, חשבתי לעצמי, 'אה, כמו יוהאן קרויף!'. קרויף כבש ככה בקמפ נואו מול אתלטיקו".

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי כובש נגד דורטמונד. Lindsey Parnaby, GettyImages
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי כובש נגד דורטמונד/GettyImages, Lindsey Parnaby
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. Lindsey Parnaby, GettyImages
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי/GettyImages, Lindsey Parnaby
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי כובש נגד דורטמונד. רויטרס
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי כובש נגד דורטמונד/רויטרס

"בסוף הראינו מי אנחנו", אמר הולאנד בסיום, אחרי שסיטי כבשה בדקות ה-80 וה-84, "זה מה שאנחנו, ככה אנחנו צריכים לשחק, אני גאה ב-25 הדקות האחרונות". הולאנד פגש את קבוצתו לשעבר דורטמונד, שידעה לעצור אותו במשך 84 דקות. כשנשאל על זה, ענה הנורבגי בשחצנות אופיינית: "הם לא עצרו אותי. כבשתי. הם שיחקו טוב. הם היו טובים. ידעתי שישמרו עליי טוב כי המאמן מכיר אותי מצוין. אבל הכי חשוב זה שלוש הנקודות".

מי שלא כל כך מתלהב מהייפ סביב הולאנד הוא קווין דה בראונה, שהגיב בצורה מעט משונה בסיום כאשר נשאל על ההצלחה של הנורבגי הצעיר. "הייפ? אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים", ענה הקשר הבלגי לעיתונאים, "אני משחק פה כבר שמונה שנים. שיחקתי עם הטופ-טופ, טופ חלוצים. אם אתה משחק עם קון אגוארו, שכבש יותר מ-200 גולים עבור המועדון, אני חושב שהוא באותה רמה".

ודה בראונה המשיך: "אוקיי, אין ספק שהוא הסנסציה עכשיו. הוא במקום הנכון וכובש". על זה שכבש 12 שערים בשמונה משחקים וההתלהבות שהוא מעורר: "שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, תעשו מה שאתם רוצים. אני לא צריך להתמודד עם זה, הכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully