וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "אגיד לכל שחקן לצאת לחו"ל, אבל לא להתבייש גם לחזור"

14.9.2022 / 12:04

מכבי תל אביב ביקרה ילדים במרכז הרפואי "שמיר", הקשר שחזר: "זו הייתה האופציה הכי טובה. לא חשבתי שההצעה מהצ'מפיונשיפ תקדם אותי, אני צריך שחקנים טובים לצדי כדי להצליח. יונתן כהן? מקווה שנראה אותו מחייך". וגם: היריבות עם מכבי חיפה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

כמדי כמה חודשים, הבוקר (רביעי) הגיעו שחקני מכבי תל אביב למרכז הרפואי "שמיר" אסף הרופא וביקרו ילדים שמאושפזים במחלקות השונות, לכבוד חג ראש השנה הקרב ובא. דניאל פרץ, דור פרץ, גבי קניקובסקי, שחר פיבן ואופיר דוידזאדה הסתובבו בין החדרים במשך דקות ארוכות, פגשו ילדים, הצטלמו איתם וחילקו מתנות מטעם המועדון, בביקור שנעשה במסגרת פעילות קרן מכבי תל אביב.

"קרן מכבי באה לעשות טוב, לגרום לילדים לשמוח ולחייך. זה מדהים וזו זכות להיות חלק מזה", אמר דור פרץ במהלך הביקור. "לי זה מרגיש מבורך להיות כאן ולראות ילדים ששמחים לפגוש שחקנים ושיש להם אור בעיניים. מאוד התגעגעתי לפעילויות האלה, ובאופן כללי התגעגעתי להיות בארץ. אני מאוד שמח".

שחקני מכבי תל אביב בבית החולים אסף הרופא: דניאל פרץ, אופיר דוידזאדה, גבי קניקובסקי, שחר פיבן, דור פרץ. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
שחקני מכבי תל אביב ביקרו באסף הרופא/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

קשר הצהובים התייחס לקולות שנשמעו בעקבות חזרתו מחו"ל בתום עונה אחת בלבד: "הרבה ביקורות היו ויהיו. אני מתמודד איתן סבבה לגמרי, בשלווה שלי. אני מפוקס במטרות שאני רוצה להוציא לפועל. פספוס? בסוף הקריירה אני אספר בדיוק איך התמונה נראיתה. יהיו כאלה שיגידו שהייתי צריך ללכת לפה או לשם, אבל במפה שהצטיירה לי, מכבי הייתה האופציה הכי טובה. מבחינתי, לחזור הביתה למועדון שהוא בינלאומי לכל דבר, זו מתנה. יש כאלה שירצו לראות בזה פספוס, אני רואה בזה הזדמנות חדשה להראות מה אני שווה".

כשנשאל מה יגיד לשחקנים ששוקלים לצאת לחו"ל, ענה פרץ: "אגיד להם לצאת, לחוות. לשחק בחו"ל זו חוויה עוצמתית, הכדורגל אחר. יש הנאה בללמוד כדורגל, פילוסופיית כדורגל של מדינה אחרת. השפה, התרבות והאתגרים. יש אתגרים וביקורות בכל מקום, גם כשאתה משחק בארץ".

השחקן המשיך להסביר את החלטתו לחזור: "הייתי בפרשת דרכים, הייתה לי בחירה לאן ללכת. בין ההזדמנויות שנקרו בדרכי, בחרתי את מכבי כי זו הייתה ההזדמנות הטובה ביותר בשבילי. זה מועדון ענק, הכי גדול מבין המועדונים שהגישו לי הצעות. אני ווינר ואני רוצה את הווינריות שלי בכל מקום שאני נמצא, לא משנה אם במכבי, בוונציה או בהפועל חיפה כשהייתי שם. הצ'מפיונשיפ היא במה מדהימה, הייתי הראשון להתרגש כששמעתי על האופציה. אבל מצד שני, כשאתה יוצא לחו"ל פעם ראשונה ולא בודק את העניינים לעומקם, איך הקבוצה, מי מאמן והאם אשחק ואביא את היכולות שלי לידי ביטוי, אז צריך לעשות שיעורי בית. לא ראיתי לנכון שההצעה מהצ'מפיונשיפ תקדם אותי. נכון שזו ליגה מדהימה, אבל אני צריך גם שחקנים טובים לידי כדי לבוא לידי ביטוי. אני לא משחק לבד. צריך מועדון מאחוריי, המון דברים שמצאתי במכבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי תל אביב מבקרים בבית החולים אסף הרופא: גבי קניקובסקי, שחר פיבן, דור פרץ, אופיר דוידזאדה. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
שימחו את הילדים לקראת החג. דוידזאדה, קניקובסקי ופיבן/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

היריבות עם מכבי חיפה במרוץ לאליפות: "במכבי תל אביב אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. אנחנו יודעים שאם נהיה טובים ונעשה את העבודה שלנו, נשיג את המטרות ונגיע הכי רחוק שאפשר. מכבי חיפה קבוצה מצוינת שתהווה אתגר לאורך כל העונה, עם ההישג המטורף ברמה בינלאומית שהם עשו. אנחנו דבקים בהסתכלות על עצמנו, ככל שנתחזק ונתמקד ביכולות שלנו, אני בטוח שנגיע בדיוק לאן שאנחנו רוצים".

התיקו באשדוד: "המסקנה היא להמשיך ללחוץ כל הזמן על הדוושה עד שהכדור נכנס, לא לוותר. הכדור פשוט לא נכנס לנו, במחצית השנייה מיעטנו לייצר מצבים. גם אם המשחק לא נפתח ויש התבצרות של היריבה, אלה המשחקים שאנחנו פוגשים ואסור לנו להוריד את הקצב במשך 90 דקות".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
לא בושה לחזור. דור פרץ/אריאל שלום

הסיכוי שייצא שוב לחו"ל: "ברגע שחתמתי פה, אני פה. הכל פתוח מבחינת העתיד, כמו שלא ידעתי שאצא לפני שנה ולא ידעתי אם אחזור למכבי או אשחק במועדון אחר. כל כולי פה, חווה את הרגע עם המועדון שבו אני נמצא וזה מה שמעניין אותי".

החזרה של יונתן כהן תקועה: "אני לא מעורה בסיטואציה. אני שומע את יונתן, אבל לא יודע מה קורה במשא ומתן או בינו לבין קבוצות אחרות. אני מקווה בשבילו שיהיה הטוב ביותר והוא יוכל להתחיל את העונה בתשוקה, בהנאה ונחזור לראות אותו מחייך".

פרץ הוסיף כי מבחינתו, אין פחיתות כבוד בחזרה מחו"ל: "ביציאה לחו"ל יש עשרות משתנות שקובעים האם תצליח בשנה הראשונה או לא. זה לא תלוי רק בך. ברגע שהדברים הולכים פחות טוב, זו לא בושה לחזור. במיוחד כי מכבי תל אביב הוא מועדון אירופי לכל דבר. זו גאווה מבחינתי שהמועדון הזה רוצה אותי, וגם לכל שחקן אחר. החוויה היא לצאת, לנסות ואם המשך המסע נראה לך לא מזהיר מבחינת ההצעות שאתה מקבל, אין במה להתבייש. זו זכות לשחק במכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully