וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה ביוון: "הבלון התפוצץ, אף אחד לא נקי מביקורת"

בתקשורת מעכלים את התבוסה לגרמניה: "התצוגה הכי חלשה אי פעם". איטודיס ממליץ ליאניס "לנשום", שרודר לקהל: "חציתם את הגבול"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9/ספורט1

נבחרת יוון סיימה באכזבה אמש (שלישי) עוד טורניר שאליו התייצבה עם מי שלדעת רבים נחשב לשחקן הטוב ביותר בעולם כיום, יאניס אנטטוקומפו. איטודיס ושחקניו נוצחו 107:96 על ידי נבחרת גרמניה, שסיפקה תצוגת קליעה קטלנית לעיני הקהל הביתי שלה בברלין ועלתה לחצי גמר היורובאסקט על חשבון כוכב מילווקי וחבריו, שמטבע הדברים ספגו ביקורת על עוד הדחה מוקדמת מהצפוי.

"107 הנקודות שחטפנו מגרמניה יהדהדו באוזנינו שנים רבות", נכתב ב"גאזטה" על התבוסה. "התמונה של נבחרת מהופנטת תרדוף אותנו. ברבע הגמר התפוצץ בלון ההבטחות שקיבלנו מהשחקנים וצוות האימון. כל מי שמצפה לצאת נקי מביקורת, עובד על עצמו ועל כולם. במשחק הכי חשוב שלה ב-15 השנים האחרונות, הנבחרת סיפקה את התצוגה הכי חלשה אי פעם ונוצחה על ידי יריבה ברמתה".

יאניס אנטטוקומפו, שחקן נבחרת יוון. Maja Hitij, GettyImages
יוון שוב נכשלה. יאניס אנטטוקומפו/GettyImages, Maja Hitij

אנטטוקומפו ניסה הכל וסיים עם 31 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים לפני שהורחק כחמש דקות לסיום בעקבות עבירה בלתי ספורטיבית שנייה במשחק, אבל מלבד יאנוליס לרנצאקיס וטיילר דורסי, היתר נטשו אותו לבד במערכה ויוון סיימה טורניר נוסף בידיים ריקות, אחרי שהודחה מאליפות העולם ב-2019 בשמינית הגמר, וכשהפעם האחרונה בה השיגה מדליה הייתה ביורובאסקט 2009.

יאניס זכה לתמיכה גדולה מהקהל היווני למרות האכזבה, ולאחר המשחק הסתפק בפוסט באינסטגרם בו הופיעו דגל יוון לצד לב כחול, עם סרטון שלו ושל שני אחיו שרים את ההמנון לפני המשחק. המאמן דימיטריס איטודיס התייחס לכוכב שלו במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד: "קל לעבוד עם יאניס כי יש לו המון מוטיבציה. הוא אדם צנוע מאוד. הגישה שלו לספורט ולחיים בכלל היא יוצאת דופן. אין ספק שהוא צריך לנשום עכשיו, לעכל את הדברים, לחזור בריא ל-NBA, לזכות בתארים שם ולחזור לעזור לנבחרת מתי שיתאפשר לו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מי ששלח מסר מהצד הגרמני היה הכוכב הגדול של המנצחת, דניס שרודר, שלהט עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים, אך הורחק אף הוא בעקבות שתי עבירות טכניות. שרודר הסביר את התנהגותו בסטורי לאחר הניצחון: "אוהדי יוון! האווירה הייתה מטורפת הערב. אני יכול לספוג הרבה מהשחקנים, אבל לקלל אותי או את המשפחה שלי - זו חציית גבול וזה לא בסדר. אז אל תגידו לי איך להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully