וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה גברה 96:107 על יאניס ויוון בדרך לחצי הגמר נגד ספרד

שרודר כיכב עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים, 31 של אנטטוקומפו שגם הורחק לא עזרו והפתעה נוספת נרשמה ביורובאסקט. 25 נקודות לווילי הרננגומס ב-90:100 על פינלנד ומרקאנן

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

משחקי רבע גמר היורובאסקט יצאו לדרך והחצי הראשון כבר נקבע, אחרי שספרד גברה 90:100 על פינלנד והיא תפגוש בשלב ארבע האחרונות את גרמניה, שהפתיעה 96:107 מרשים במיוחד את יוון ויאניס אנטטוקומפו.

דניס שרודר, שחקן נבחרת גרמניה. OLIVER BEHRENDT, GettyImages
זה היה הערב שלו. שרודר והגרמנים חוגגים מול יוון/GettyImages, OLIVER BEHRENDT

גרמניה - יוון 96:107

יאניס אנטטוקומפו היה בדרכו הבטוחה לטריפל דאבל מפלצתי, אבל ברבע השלישי קלעה יוון 10 נקודות בלבד - וכך אפשרה לגרמניה לרוץ, לנצח ולהבטיח את מקומה בחצי הגמר ששם כבר מחכה לה ספרד. יאניס סיים עם 31 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 כדורים חוזרים ב-30:13 דקות על הפרקט, עד שהורחק באמצע הרבע האחרון בעקבות עבירה בלתי ספורטיבית כאשר היוונים כבר היו בפיגור דו ספרתי, אבל הסיוע של חבריו לנבחרת היה מינימלי ולהוציא את יאנוליס לארנצאקיס שקלע 18 במאה אחוזים מהשדה וטיילר דורסי שקלע 13, אף שחקן לא הגיע למספר דו ספרתי של נקודות. מן העבר השני, דניס שרודר קלע 26 נקודות ומסר 8 אסיסטים, אנדראס אובסט ופרנץ ואגנר הוסיפו 19 נקודות כל אחד בדרך לניצחון המרשים והמפתיע מול מי שסומנה כמועמדת ברורה להגיע לפחות לחצי הגמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני נבחרת ספרד כדורסל. רויטרס
חוגגים בדרך לחצי הגמר. שחקני נבחרת ספרד/רויטרס

ספרד - פינלנד 90:100

הפתעת הטורניר בראשות לאורי מרקאנן הנפלא, נראתה כבר בדרך להפתעה במחצית הראשונה במשחק רבע הגמר מול נבחרת ספרד. אחרי רבע ראשון עצום של הפינים שהסתיים בתוצאה 19:30, הספרדים חזרו לעניינים עם משחק ענק של ווילי הרננגומס (25 נקודות ו-5 ריבאונדים) בדרך לצמצום הפער לכדי 9 במחצית. החצי השני נפתח בסערה ועם דומיננטיות ספרדית אדירה כשהיא קולעת 30 נקודות מול 15 בלבד של הפינים והיתרון עובר לצד של סרחיו סקאריולו. למרות עוד הופעה נהדרת של מרקאנן (28 נקודות ו-11 ריבאונדים), פינלנד לא הצליחה לצמצם את הפער עד סיום הרבע האחרון והודחה אחרי טורניר מכובד מאוד. חואנצ'ו הרננגומס קלע 15 יחד עם 10 נקודות של שחקן מכבי תל אביב, לורנזו בראון, לזכות המנצחת. אצל הפינים מיקאל יאנטונן קלע 16. ה"לה רוחה" בחצי גמר היורובאסקט, שם תפגוש את גרמניה שהפתיעה את יוון.

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully