וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נונייס נראה כמו איש מוזר, ההשתלבות שלו אורכת יותר מהמצופה"

חלוץ ליברפול חטף גם אחרי ה-1:2 על אייאקס, ואן דייק ענה למבקרים ה"מצחיקים". קלופ יודע: "זה רק צעד אחד בכיוון הנכון"

תקציר ה-0:0 בין אברטון לליברפול בליגה האנגלית/ספורט1

ליברפול כבר ראתה איך פתיחת העונה המקרטעת שלה נמשכת עם מעידה ביתית נגד אייאקס והסתבכות בליגת האלופות, אלא ששער בנגיחה של ג'ואל מאטיפ הציל אותה וקבע 1:2 על אייאקס אמש (שלישי). המייטי רדס, שרשמו ניצחון שלישי בלבד בשמונה משחקים בכל המסגרות העונה, אספו שלוש נקודות ראשונות במפעל האירופי והתאוששו מהתבוסה בנאפולי בשבוע שעבר, אך עדיין יכולים להרגיש מודאגים.

"זה היה צעד ראשון בכיוון הנכון", סיכם יורגן קלופ בסיום. "כולם יודעים מה קרה בנאפולי. הערב לא היה אפילו קרוב למושלם, אפשר היה לראות את ההשפעה של השער שלהם, אבל הגבנו נכון מבחינת הגישה. החבר'ה לא הפכו בין לילה לשחקנים רעים, היינו צריכים להראות שהבנו את הבעיות והבחורים עשו זאת. היינו בסדר, אבל זה לא יותר מצעד אחד. אני חושב שאם משווים את המשחק בנאפולי לזה של הערב, זו לא אותה קבוצה".

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
ג'ואל מאטיפ הציל מהפסד. שחקני ליברפול חוגגים/רויטרס

שני שחקנים שאמורים להיות עמודי תווך בליברפול סופגים ביקורת. הראשון הוא וירג'יל ואן דייק, שכשל אמש במהלך בו מוחמד קודוס כבש את שער השוויון של אייאקס. "הם הבקיעו בהזדמנות הראשונה שלהם, אבל היה חשוב לנו להגיב כמו שצריך אחרי מופע האימים בנאפולי. זה לא קל", אמר הבלם לאחר הניצחון. ההולנדי דאג גם לענות למבקרים: "הכי חשוב לא להקשיב לעולם שבחוץ. לפעמים זה מצחיק, כי יש המון שחקני עבר שיודעים בדיוק מה אנחנו עוברים, אבל הם אומרים הרבה דברים כדי להוריד אותנו. שחקנים שהיו ברמות האלה יודעים שיכולות להיות לך תקופות רעות".

השחקן השני שמעורר דאגה הוא חלוץ הרכש דרווין נונייס, שרשם אמש החמצה במצב של 1:1 בדקה ה-83. "נונייס נראה כמו האיש המוזר של קלופ", נכתב ב"דיילי מייל" על האורוגוואי, שנותר שוב מחוץ להרכב הפותח. "הוא שוב נאלץ להסתפק בתפקיד קטן וההשתלבות שלו לוקחת יותר זמן מהמצופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול. LINDSEY PARNABY, GettyImages
ענה למבקרים. ואן דייק/GettyImages, LINDSEY PARNABY

משחק החוץ נגד צ'לסי נדחה מיום ראשון הקרוב עקב לוויית המלכה אליזבת השנייה, כך שליברפול יצאה לפגרת הנבחרות עם ניצחון ותקווה שכל שחקניה יחזרו בריאים בתחילת אוקטובר כדי להמשיך להוציא את העגלה מהבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully