וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "למדה לקח" מההחמצות, אך יכולה לצאת "בראש מורם"

הקטלאנים שילמו על חוסר הדיוק מול השער בהפסד 2:0 לבאיירן מינכן, צ'אבי: "היינו יותר טובים". האם היה פנדל על דמבלה?

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

זו השנה השנייה ברציפות שבאיירן מינכן וברצלונה נפגשות בשלב הבתים של ליגת האלופות. רק שבמשחק אמש (שלישי) היה הבדל משמעותי לעומת צמד המשחקים אשתקד: רוברט לבנדובסקי לבש הפעם את מדי הקבוצה הקטלאנית, שקיוותה לשלוח איתות לכל אירופה על כך שהחל אצלה עידן חדש, אבל שילמה על החמצות רבות - כולל שתיים קריטיות של הפולני - בהפסד 2:0 כואב באליאנץ ארנה, הראשון שלה בכל המסגרות העונה.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה ברורה של בארסה, כאשר פדרי החמיץ ראשון ובהמשך כאמור הגיע תורו של לבנדובסקי לפספס שתי הזדמנויות להעלות את האורחים ליתרון. בנוסף היה גם אירוע מעורר מחלוקת, כאשר עוסמאן דמבלה ספק הוכשל ברחבה, אך השריקה לפנדל לא הגיעה. ברבע השעה הראשונה לאחר ההפסקה, באיירן לחצה על הגז והענישה פעמיים כדי להוציא ליריבה את האוויר מהמפרשים.

ברצלונה קופחה? העבירה על דמבלה ברחבה

בתקשורת הקטלאנית ידעו להעריך את היכולת שהפגינה הקבוצה של צ'אבי, שרק בשנה שעברה הובסה ללא תנאי פעמיים בידי הבווארים: "בראש מורם", נכתב בכותרת ה'מונדו דפורטיבו', "בארסה שוב נכנעה במינכן, אך הפעם הייתה יכולה להביס במחצית ראשונה נהדרת. פנדל ברור על דמבלה לא נשרק".

הנשיא ז'ואן לאפורטה חיכה לשחקנים ליד האוטובוס ביציאה מהאצטדיון על מנת לעודד אותם ולהחמיא על המאמץ. לאפורטה בילה מספר רגעים עם לבנדובסקי, חיבק אותו והפגין תמיכה כלפי החלוץ שככל הנראה התרגש מהמפגש עם האקסית ורשם שתי החמצות לא אופייניות שעלו לברצלונה במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. KERSTIN JOENSSON, GettyImages
לאפורטה תמך בו. רוברט לבנדובסקי באליאנץ ארנה/GettyImages, KERSTIN JOENSSON

גם צ'אבי הצטער על המצבים שלא נוצלו, אולם הדגיש שהיכולת הייתה אמורה להספיק: "אני גאה בבחורים. שיחקנו טוב, אבל אנחנו צריכים להשתפר בהיבטים מסוימים ובעיקר בשתי הרחבות. כשאתה לא מצליח לנצל הזדמנות ולעלות ליתרון, אתה משלם על זה - בייחוד בליגת האלופות. היינו יותר טובים מבאיירן מינכן, אבל הם כן ניצלו את ההזדמנויות וזה כל ההבדל. התוצאה לא משקפת את מה שהיה על כר הדשא, זה צעד אחורה עבורנו כי הפסדנו ומטעויות שלנו. אם אנחנו רוצים להתחרות ברמות הכי גבוהות ולהצליח בליגת האלופות, אתה צריך להיות טוב יותר מכל הבחינות - היינו יותר טובים, אבל נפלנו בפרטים הקטנים. זה לקח שנלמד".

פדרי, שנעצר פעם אחת אצל נוייר ופעם שנייה בעמוד והחמיץ בעצמו שני מצבים קורצים, המשיך באותו קו: "זה היה משחק טריקי. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש במחצית הראשונה, אבל כשאתה לא מנצל אותן כדי לעלות ליתרון, אתה תשלם על זה בסוף. אלה טעויות שלנו, הם הבקיעו מקרן וזה לא יכול לקרות - אנחנו יודעים שהם מסוכנים שם. התחרינו חזק והיינו יכולים לנצח, אנחנו צריכים להמשיך כך".

היום הודיעה ברצלונה על הארכת החוזה של גאבי, שקשר עתידו במועדון עד 2026 ולכבוד זאת יופיע מול התקשורת המקומית מחר בערב.

מאמן ברצלונה צ'אבי. Adam Pretty, GettyImages
ההחמצות עלו ביוקר. צ'אבי/GettyImages, Adam Pretty

המספרים

* ברצלונה ספגה 16 שערים מ-30 הבעיטות האחרונות למסגרת שבאיירן מינכן בעטה נגדה בארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בליגת האלופות.

* ברצלונה הייתה לקבוצה הראשונה שבועטת לשער 10 פעמים לפחות במשחק באליאנץ ארנה בליגת האלופות מאז אוקטובר 2008 (11 של פיורנטינה).

* גאבי יצר ארבעה מצבים במחצית הראשונה. זו הכמות הגבוהה ביותר שלו למשחק אחד במדי ברצלונה בכל המפעלים (54 הופעות).

* בתוספת הפסד החוץ של אתלטיקו מדריד לבאייר לברקוזן, זו הפעם הראשונה בה שתי ספרדיות נכנעות על אדמת גרמניה באותו היום בהיסטוריה של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully