וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב יצטיין בישראל? ילד הפלא של פ.ס.ז' עשוי לקבל דקות מול מכבי חיפה

ווארן זאיר-אמרי, שהצטיין ביורו עד גיל 17 בישראל והפך בחודש שעבר לשחקן הצעיר בתולדות המועדון, נכלל בסגל למשחק האלופות. צפו בביצועיו

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

כל הכוכבים הגדולים נכללו כמובן בסגל פריז סן ז'רמן לקראת המשחק מול מכבי חיפה מחר (רביעי) במסגרת ליגת האלופות, אך בין ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה ואחרים ניתן למצוא גם אחד מילדי הפלא החדשים של המועדון - ווארן זאיר-אמרי.

הנער בן ה-16, שתמיד שיחק עם שחקנים מבוגרים ממנו בקבוצות הילדים, הנערים והנוער, הפך אשתקד לשחקן הצעיר ביותר בקבוצת הנוער של קבוצת הפאר - הוא היה בן 15, וסביבו נערים בני 18 ו-19. גם זה לא מנע ממנו להצטיין ולמשוך את תשומת לבו של מאוריסיו פוצ'טינו, שזימן אותו לסגל הקבוצה הבוגרת עוד לפני יום הולדתו ה-16.

באיירן מינכן, ר.ב. לייפציג ומספר קבוצות אחרות הביעו בו עניין, וזאיר-אמרי החליט לשכור את שירותיו של סוכן העל ז'ורז'ה מנדש וחתם על חוזה בוגרים ראשון בפריז סן ז'רמן. לאחר שקיבל דקות במשחקי טרום העונה, ערך ב-6 באוגוסט את הופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה הבוגרת, ב-0:5 מול קלרמון, כשקם מהספסל בדקה ה-82. בכך, הפך בגיל 16 ו-151 יום, לשחקן הצעיר ביותר בתולדות פריז סן ז'רמן. בשיא הקודם החזיק אל צ'אדייל ביטשיאבו, כעת בן 17, וגם הוא נכלל בסגל למשחק האלופות.

"זה היה אושר גדול", אמר אחרי הופעת הבכורה המרגשת. "נתתי את כל כולי, כמו תמיד, והגשמתי חלום ילדות. כולם חולמים לשחק עם שחקנים כאלה, ואני מקווה שיהיו לי עוד הזדמנויות כאלה". גאלטייה שיבח את הכישרון הצעיר ואמר: "הוא היה מאוד רציני וטוב מאוד באימונים בטרום העונה, הייתי חייב לתת לו דקות ראשונות בליגה. חייבים לערב את השחקנים הצעירים שלנו".

זאיר-אמרי, קשר אחורי אגרסיבי, הראה חלק מהפוטנציאל הגדול שלו במשחק הנוער של פריז סן ז'רמן בשבוע שעבר. אז, בניצחון 3:5 על יובנטוס, סיפק את השער היפהפה הבא:

למעשה, ייתכן וחלק מחובבי הכדורגל בישראל כבר נחשפו אליו. בקיץ האחרון היה אחד המצטיינים בנבחרת הנערים של צרפת, שזכתה באליפות אירופה עד 17 שנערכה בישראל. הוא סיים עם שני שערים, כולל אחד בחצי הגמר מול פורטוגל, אף שהיה יליד 2006 היחיד בשורות האלופה.

"אני מכיר הרבה שחקנים צעירים, בגילו, ואף פעם לא ראיתי מישהו כל כך רציני כמוהו מחוץ לכר הדשא", אמר אחד מקרובי משפחתו ל"גול". "הוא זכה לחינוך טוב, הוא עובד קשה והוא יודע בדיוק מתי הוא צריך להתאמן ומתי לנוח". מחר, ייתכן וילד הפלא ירשום גם הופעת בכורה היסטורית בליגת האלופות, במדינה אותה כבר למד להכיר היטב.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully