וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכויים קלושים שעסקת ברומה תצא לפועל, מכבי תל אביב תחפש שחקן אחר

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 13:58

הצהובים השלימו עם העובדה ששחקן הכנף ששיחק עם ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן לא יגיע, ויחפשו אלטרנטיבות בשבועיים שנותרו עד לסגירת החלון. באיטליה טוענים: יונתן כהן על סף חתימה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

סיכויים קלושים שעסקת ברומה למכבי תל אביב תצא לפועל. בקבוצה הבינו משעות הבוקר שיש קשיים מאוד גדולים להנחית את שחקן הכנף מפנרבחצ'ה בישראל ובמועדון קיימת פסימיות רבה באשר להיתכנות העסקה. בשלב הזה במועדון לא נותנים סיכוי לכך שהעסקה תתקיים ויחפשו שחקנים אחרים בשבועיים שנותרו לסגירת חלון ההעברות.

כפי שפורסם כאן אמש (שני) לראשונה, בימים האחרונים נפתח הפתח להגעתו של ברומה למכבי תל אביב כאשר אתמול בבוקר היה השיא כשפנרבחצ'ה גרעה אותו מהסגל שלה לחצי הראשון של העונה. חוזהו של ברומה באיסטנבול עומד על 1.4 מיליון יורו והטורקים דנו כעת על פיצוי לשחקן כדי שהוא יעזוב. במקרה כזה לא יהיו לברומה יותר מדי אופציות, מאחר שמרבית הליגות סגורות ומכאן שאופצית מכבי תל אביב היא הכי ריאלית מבחינתו, מה עוד שחברו לפ.ס.וו אינדהובן ערן זהבי משחק בקבוצה, אך בסופו של דבר נראה שהעסקה לא תיסגר.

צפו בביצועי ברומה

בנוסף לברומה, מכבי תל אביב ממשיכה לשאת ולתת עם שחקנים נוספים במטרה להנחית זר שיכול לשחק בכנף וכחלוץ. כמו כן נמשכים המגעים עם פיזה על יונתן כהן. לפי דיווחים באיטליה, הצדדים עשו עוד צעד אל עבר החתימה שנראית קרובה מתמיד. "ייתכן וסיכום בין הקבוצות יושג תוך מספר שעות", נכתב הבוקר בארץ המגף. "אמש כבר הושגו רוב ההסכמות, על בסיס חוזה לשלוש שנים, כך לפי סביבתו הקרובה של השחקן. מהפערים קטנים מאוד, לאחר שמכבי תל אביב העלתה את ההצעה שלה ב-400 אלף יורו ופיזה לא תעביר את התשלום השני שהיתה אמורה להעביר - 1.1 מיליון יורו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברומה שחקן פנרבחצ'ה. Photo by ANP, GettyImages
שם גדול. ברומה/GettyImages, Photo by ANP

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

ברומה, יליד גינאה-ביסאו, עבר כילד לפורטוגל ובגיל 13 הצטרף לאקדמיה של ספורטינג ליסבון. אחרי עונה אחת בבוגרים כבר נמכר לגלאטסראיי ב-13 מיליון יורו בקיץ 2013, היה שותף לדאבל ב-2015 ובדרך הושאל לגזיאנטפספור וריאל סוסיאדד. עונת השיא שלו הייתה ב-2016/17, אז כבש 11 שערי ליגה. ר.ב. לייפציג הגרמנית שילמה עליו 12.5 מיליון יורו ביוני 2017 ובמדיה כבש 10 שערים בשנתיים בכל המסגרות. התחנה הבאה הייתה פ.ס.וו איינדהובן, ששלחה אותו ב-2020/21 להשאלה באולימפיאקוס היוונית, במדיה הבקיע תשעה שערים והיה שותף לאליפות. בעונה הקודמת חזר לפ.ס.וו ושיחק יחד עם ערן זהבי בדרך לזכייה בגביע ההולנדי. הוא גם החליף את זהבי במשחק הליגה האירופית מול מכבי תל אביב.

שחקן הכנף הופיע בכל הנבחרות של פורטוגל, כולל שער אחד בתשע הופעות בנבחרת הבוגרת. בבכורה בנבחרת הצעירה כבש בנגיחה לרשת ישראל וביורו 2017 היה שותף למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully