וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנסה לצרף את שחקן הכנף ברומה מפנרבחצ'ה

שחקן נבחרת פורטוגל לשעבר, ששיתף פעולה עם זהבי בפ.ס.וו, נגרע מהסגל הטורקי ומנהל מגעים עם הצהובים שבוחנים את מצבו החוזי

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

האם מכבי תל אביב בדרך להחתמת זר חדש נוסף? לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים מנסים לצרף את ברומה, שחקן הכנף הפורטוגלי של פנרבחצ'ה. בין הצדדים מתנהלים מגעים ומכבי תל אביב בוחנת את מצבו הסבוך של ברומה בטורקיה.

השחקן בן ה-27 היה אחד המוחתמים הראשונים של ז'ורז'ה ז'סוס בקיץ, אבל לא נרשם לאירופה והבוקר (שני) גם התבשר כי פנרבחצ'ה ויתרה על שירותיו כאחד הזרים לחלקה הראשון של העונה בליגה, בעקבות חוסר שביעות רצון מיכולתו. המשמעות היא שהוא יכול רק להתאמן בשורות הקבוצה עד ינואר.

פנר שילמה מיליון יורו לפ.ס.וו איינדהובן עבור שאילתו לפני כחודשיים, העניקה לברומה שכר גבוה של 1.4 מיליון יורו והתחייבה לרכוש אותו ב-4 מיליון יורו בקיץ הבא. את כל הסכומים האלה היא תיאלץ לשלם בכל מקרה, ובטורקיה הגדירו את העניין כ"סקנדל" וגם "אחת העסקאות השערורייתיות" שהיו בכדורגל המקומי.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי עם ברומה, מאורו ג'וניור. Photo Prestige, GettyImages
ישובו לשתף פעולה? ערן זהבי עם ברומה בעונה שעברה/GettyImages, Photo Prestige

ברומה, יליד גינאה-ביסאו, עבר כילד לפורטוגל ובגיל 13 הצטרף לאקדמיה של ספורטינג ליסבון. אחרי עונה אחת בבוגרים כבר נמכר לגלאטסראיי ב-13 מיליון יורו בקיץ 2013, היה שותף לדאבל ב-2015 ובדרך הושאל לגזיאנטפספור וריאל סוסיאדד. עונת השיא שלו הייתה ב-2016/17, אז כבש 11 שערי ליגה. ר.ב. לייפציג הגרמנית שילמה עליו 12.5 מיליון יורו ביוני 2017 ובמדיה כבש 10 שערים בשנתיים בכל המסגרות. התחנה הבאה הייתה פ.ס.וו איינדהובן, ששלחה אותו ב-2020/21 להשאלה באולימפיאקוס היוונית, במדיה הבקיע תשעה שערים והיה שותף לאליפות. בעונה הקודמת חזר לפ.ס.וו ושיחק יחד עם ערן זהבי בדרך לזכייה בגביע ההולנדי. הוא גם החליף את זהבי במשחק הליגה האירופית מול מכבי תל אביב.

שחקן הכנף הופיע בכל הנבחרות של פורטוגל, כולל שער אחד בתשע הופעות בנבחרת הבוגרת. בבכורה בנבחרת הצעירה כבש בנגיחה לרשת ישראל וביורו 2017 היה שותף למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully