וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה האמיתי של אמבפה נחשף, מסי וראמוס יאריכו חוזים?

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 13:52

במאי האחרון הכוכב חשף חולצה עם הכיתוב "2025", אלא שב"לאקיפ" חושפים שהוא חתם רק עד 2024. וגם: התנאי להארכת חוזהו של הארגנטינאי

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

בפריז סן ז'רמן הכריזו בסיומה של סאגה ארוכה לפני 5 חודשים שקיליאן אמבפה חתם על חוזה חדש במועדון עד 2025. הם אפילו פרסמו תמונה של אמבפה עם חולצה שעליה הכיתוב "2025". אלא שב"לאקיפ" חושפים היום שהכוכב הצרפתי הענק חתם על חוזה לשנתיים ולא שלוש כפי שהם הכריזו, עם אופציה לעונה השלישית.

כזכור, אמבפה הניף את החולצה שבישרה על החתימה שלו במשחק הליגה האחרון של העונה החולפת נגד מץ. אלא שמסתבר שאמבפה חתם עד 2024 והאופציה להארכת חוזהו תלויה בו ולא במועדון. המשמעות היא שבמהלך העונה הבאה אמבפה יצטרך להחליט אם הוא מאריך את חוזהו או עוזב, כאשר ריאל מדריד תמיד ברקע.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

אמבפה, שלא שיחק בפתיחת העונה בגלל פציעה קלה, נכנס לקצב ויש לו כבר שבעה שערי ליגה בשישה משחקים בלבד בהם שותף. הוא היה גם זה שחתום על הצמד בניצחון 1:2 על יובנטוס בפתיחת ליגת האלופות וביום רביעי מצפה לו משחק בחיפה נגד האלופה הישראלית.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61834 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48259 משתתפים

אבל מה לגבי הכוכבים האחרים? כידוע, ליאו מסי נמצא בשנת החוזה האחרונה שלו ומאחורי הקלעים החלו כבר דיבורים על חזרה אפשרית לברצלונה. אלא שעל פי "לאקיפ", לואיס קמפוס המנהל המקצועי לא פוסל את האפשרות להאריך את חוזהו של הארגנטינאי עד 2024, כמו גם של הבלם סרחיו ראמוס. אלא שלקמפוס יש תנאי והוא שהשניים ישמרו על רמתם הגבוהה. מסי מצידו החליט לדחות כל מו"מ לגבי עתידו עד אחרי המונדיאל שנמצא ממש מעבר לפינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully