וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מספיק כוחות שיטור": נדחה משחקה של ארסנל מול פ.ס.וו

ההיערכות להלוויית המלכה אליזבת השנייה הביאה לדחיית משחק נוסף. צ'לסי - זלצבורג אמור להיערך כסדרו, צ'לסי - ליברפול בספק גדול

תקציר: ארסנל - ציריך 1:2/ספורט1

משחקי הליגות הנמוכות באנגליה יתחדשו מחר (שלישי), אולם עושה רושם שמספר משחקים נוספים לא יתקיימו במועדם המקורי לאור מותה של המלכה אליזבת השנייה. משחק אחד שנדחה היום הוא של ארסנל מול פ.ס.וו, שהיה אמור להיערך ביום חמישי הקרוב בלונדון במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

"הרשויות באנגליה החליטו שאין מספיק כוחות שיטור לאור ההיערכות להלוויית המלכה", הודיעה קבוצת הפאר ההולנדית. "עדיין לא ברור מתי ייערך המשחק". ואכן, יהיה זה מסובך למצוא מועד חדש למשחק, שכן קיום המונדיאל בנובמבר הקרוב גם ללוח הזמנים של רוב הקבוצות הבכירות ביבשת להיות עמוס לעייפה. ארסנל, למשל, משחקת פחות או יותר שני משחקים בשבוע באופן רציף עד ינואר, ולא ברור מתי תוכל לקיים את המפגש מול פ.ס.וו. את שלב הבתים היא בכלל היתה אמורה לסיים ב-3 בנובמבר, מול ציריך.

שחקני ארסנל חוגגים. Catherine Ivill, GettyImages
יהיה קשה למצוא מועד חדש למשחק. שחקני ארסנל/GettyImages, Catherine Ivill

בניגוד לביטול המשחק של ארסנל, צ'לסי קיבלה אישור לארח את זלצבורג ביום רביעי הקרוב. עם זאת, באנגליה ממשיכים להביע חשש שמא משחק הבית של הבלוז מול ליברפול, במסגרת הליגה ביום ראשון (24 שעות לפני הלוויית המלכה), יידחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully