וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף הפציעה והבלגן מחוץ לדשא: פוגבה ככל הנראה ייכלל בסגל צרפת למונדיאל

כוכב יובנטוס אמור לשוב לדשא רק כשבוע וחצי לפני פתיחת הגביע העולמי, אולם בצרפת מעריכים: "דשאן מעניק לו יחס מיוחד וסומך עליו"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

על אף הטלנבולה עם אחיו וקיליאן אמבפה והפציעה ממנה הוא מתקשה להתאושש, פול פוגבה ייכלל בוודאות בסגל נבחרת צרפת למונדיאל המתקרב, כך לפי "ל'אקיפ".

כוכב יובנטוס סבל מפציעה קשה בברכו במהלך ההכנה לעונה ונזקק לניתוח. על פי הערכות, הוא אמור לשוב לכר הדשא ב-10 בנובמבר - שבוע וחצי בלבד לפני פתיחת הגביע העולמי בקטאר. ליובנטוס מצפה ביום הזה משחק מול ורונה, ושלושה ימים לאחר מכן תפגוש את לאציו, במשחק האחרון לפני פגרת המונדיאל. לא ברור האם הקשר הצרפתי יוכל לקחת חלק במשחקים הללו, אבל גם אם לא, הוא נהנה מ"יחס מיוחד" והערכה גדולה מדידייה דשאן. גם אם לא יהיה כשיר לפני הטורניר, יטוס עם חבריו לקטאר: "יש להם יחסים מיוחדים מאז 2013, וזה לא השתנה. דשאן עדיין סומך עליו".

"חשוב מאוד שהוא יהיה בקטאר, אבל אי אפשר לדעת", אמר מאמן נבחרת צרפת לפני כחודשיים. "נצטרך להכין שחקנים צעירים, אבל מבחינתי, שיתופו במונדיאל לא מוטל בספק".

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת עם פול פוגבה. רויטרס
ממשיכים יחד. דשאן ופוגבה/רויטרס

הטריקולור ינסו להגן על התואר ויפתחו את דרכם בבית ד' מול אוסטרליה ב-22 בנובמבר. ארבעה ימים לאחר מכן יפגשו את דנמרק, ובמשחק האחרון של שלב הבתים יקוו שלא למעוד מול טוניסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully