וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף פודגוראנו נותח, קאחביץ' חתם בקבוצת הנוער של מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 22:17

שחקן הכנף עבר ניתוח תפירה של גיד האכילס, החלוץ הבוסני (18) הגיע כמושאל מהכוכב האדום. מספר אוהדים גילו כי הכרטיסים שרכשו לפ.ס.ז' היו מזויפים

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

החלוץ הבוסני אלכסנדר קאחביץ' חתם היום (שני) במכבי חיפה והצטרף לקבוצת הנוער של הירוקים, כך בישר המועדון. קאחביץ' בן ה-18, שמתנשא לגובה 1.92 מטר, הגיע למכבי חיפה בהשאלה מהכוכב האדום בלגרד עם אופציית רכישה בגובה 1.5 מיליון ש"ח.

החלוץ שיחק בכל הנבחרות הצעירות של בוסניה ולאחרונה רשם שלוש הופעות בנבחרת עד גיל 21. בשנתיים האחרונות, בקבוצת הנוער של הכוכב האדום, קאחביץ' הבקיע 38 שערים ב-61 משחקים.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה, עופר פביאן, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אנחנו שמחים מאוד על הגעתו של אלכסנדר ומקווים ומאמינים שהוא יעמוד בציפיות בהתאם למה שראינו. הבאנו שחקן שמגיע ישר מאירופה ויוכל להשתלב מיד בליגה ובמשחקי ליגת האלופות. אנחנו שמחים על כל שחקן שמגיע ויכול לשפר את הקבוצה, וכן לשפר את השחקנים האחרים בקבוצה, ומאמינים שהוא ישתלב במהרה ויעזור לנו במשימות שלנו העונה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "שמחים להודיע על הצטרפותו של אלכסנדר לשורות הירוקים. אלכסנדר יוסיף לקבוצת הנוער המון איכויות ואנו רואים בו פוטנציאל עתידי להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת. מאחלים לו הצלחה והתאקלמות מהירה!".

אלכסנדר קאחביץ', מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
חיזוק לנוער של מכבי חיפה. אלכסנדר קאחביץ'/אתר רשמי, מכבי חיפה

בעניין אחר, במשטרת ישראל ובמכבי חיפה חוששים מתופעה של זיופי כרטיסים לקראת המשחק ביום רביעי מול פריז סן ז'רמן במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. אל המשטרה וגם לאלופה הישראלית הגיעו דיווחים של אוהדים שלטענתם קנו כרטיסים, אך אלו התגלו כמזויפים.

כידוע, במשטרה הגבירו מאמצים למנוע תופעת ספסרות למשחק המסקרן, כאשר ברשתות החברתיות מוצעים כרטיסים באלפי שקלים. בחיפה הבהירו שישללו מנוי למי שייתפס מספסר במנוי שלו או בכרטיס שרכש, אלא שכעת הצטרף חשש חדש - זיופי כרטיסים של ממש, המוצעים למכירה.

היום הודיעה האלופה הישראלית כי לא תתאפשר כניסה ליציעי מכבי חיפה עם חולצה של פריז סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
הדרישה לכרטיסים גבוהה מאוד/דני מרון

האזינו: שלמה וייס לקראת המשחק מול פ.ס.ז'

הירוקים ממשיכים לנסות להכשיר את עלי מוחמד למשחק הקרוב. הקשר התאמן אתמול בצד עם מאמני הכושר וינסה היום להגביר קצב, כאשר יש אופטימיות זהירה שהוא אכן יעמוד לרשותו של ברק בכר. המאמן עדיין לא תרגל הרכב, אך עושה רושם שעומר אצילי ייכנס ל-11 אחרי שעלה כמחליף מול בנפיקה.

סוף פודגוראנו, שעלה גם הוא מהספסל במשחק בליסבון ונפצע בצורה קשה, עבר היום ניתוח תפירה בגיד האכילס לאחר שסבל מקרע מלא. ממכבי חיפה נמסר כי הניתוח בוצע על ידי ד"ר יניב קרן ואורטופד המועדון ד"ר בצלאל פסקין, ועבר בהצלחה: "אנו מאחלים לסוף החלמה מלאה וחזרה מהירה למגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully